Eilen otin rokotuksen ja edelleen vasen käsi on tuhottoman kipeä, onko kaikki ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaas

Vieras
Viime yön jouduin nukkumaan selällään ja tyyny käsivarren alla, olkavarsi pistos-kohdalta kipeä.

Eikä kipu ole vieläkään hellittänyt. Tekisi mieli laittaa käsi kantositeeseen. Käden normi pitäminen tuntuu kipeältä ja inhottavalta.

Miten voin tänään ketään asukkaita nostella? En pysty käyttämään vasenta kättä. On se sitten kiva nostella ketään pelkästään oikealla kädellä.

Mutta eihän tästä nyt saikkua voi hakea, pakko on vain mennä töihin.

Mulla oli joskus rokotteesta viikon käsi kipeänä. Särkylääke auttoi aika hyvin, mut kyllähän se vähän tuskaa oli töissä parina ekana päivänä... Mut kipu on kyl aika suhteellista ja jos se on ihan järjetöntä kipua ni en tiedä, ei kai se ole normaalia..?

vieras, no ei tämä nyt jatkuvaa kipua ole ja kipua on silloin kun kättä liikuttelee tai nostaa ylös tai suoristaa sivulle päin. Mutta en koe, että tällä kädellä voin ketään ihmistä alkaa nostelemaan. Ei se kuitenkaan turvallistakaan ole pelkästään yhdellä kädellä nostella.

Mutta totta hitossa minun oli otettava tämä jäykkäkouristus rokotteen tehosteannos, koska ollaan lähdössä reilun viikon päästä ulkomaan reissuun. On reissulla oltava rokotukset ajan tasalla. Olen viimeksi -01 saanut tämän jäykkäkouristus rokotteen tehosteen.

Kuulostaa vähän siltä, että haluat saikkua? No sitten vaan mars lekurille. Jäykkäkouristusrokote voi tehdä kipeän paukaman, joka kestää muutaman päivän. En ole koskaan kuullut, että se jonkun työntekoa estäisi, mutta mehän ollaan yksilöitä.

Olin tänään töissä ja ei ollut kovin häävi päivä, päätä särki koko ehtoon ajan + lisäksi oli oksettava olotila. Kipeä käsi sen sijaan oli suht' ok kunnossa, kipeähän se silti vielä on.

Yhteistyössä