sikanauta vs naudan j.liha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hannah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kumpaakin, pidän enemmän kumminkin sikanaudan mausta. kummastakin jauhelihasta kumminkin valutan ja tiristän kaiken irtoavan rasvan pois koska se näyttää pahalta lilluessaan tai kovettuessaan kastikkeen pinnalle.

Naudan (useimmiten naudanpaistia)
Sika-nauta näyttää ällöttävältä ja harmaalta ja haisee pahalta (niinkuin kaikki muukin sianliha). Ja on epäterveellisempää ja pahanmakuisempaa.

(Itse asiassa siitä ei oo kovin montaa vuotta kun mä tajusin että ihmisetkin syö sitä sika-nautaa, olin vaan ostanut sitä aina kissoille ja koiralle :ashamed:)

Naudan (useimmiten naudanpaistia)
Sika-nauta näyttää ällöttävältä ja harmaalta ja haisee pahalta (niinkuin kaikki muukin sianliha). Ja on epäterveellisempää ja pahanmakuisempaa.

(Itse asiassa siitä ei oo kovin montaa vuotta kun mä tajusin että ihmisetkin syö sitä sika-nautaa, olin vaan ostanut sitä aina kissoille ja koiralle :ashamed:)

Riippuupi siitä, keltä kysytään... :whistle:

ostan AINA vain naudan jauhelihaa. joko paistijauhelihaa tai sitten esim. lihapulliin sitä 17% naudan jauhelihaa.
sianliha haisee niin järkyttävälle että tässä talossa sitä ei valmisteta/syödä. :x

Syödään sian jauhelihaa.

Pelkkä sian jauheliha on mun mielestä parhaan makusta, mutta normisti käytän mieluummin sika-nautaa kun siinä on enemmän rasvaa. Nyt on kuitenkin vauvan allergioiden selvittäminen kesken, enkä viitsi syödä nautaa ollenkaan, kun saattaa reagoida maitoallergikkona siihenkin.

Yhteistyössä