Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mua kyllä alkaa toi homma jo vähäsen pelottaa vaikken yleensä stressaa. :| johtuu varmaa siitä että toi pikkanen syntyy pian eikä haluu mitään ylimääräistä tautia tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Mua kans alkaa jo pelottaa, vaiks meijän pitikin kuolla hullunlehmän tautiin ja sit lintuinfluenssaan ja ikävää jos nyt kuollaankin tohon sikainfluenssaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mua ie pleottanu se lintuinfluenssa mutta tää kyllä. oisko toi kuitenkin paljon rajumpi vai uutisetko paisuttelee? tai sit on se tuleva vauva joka saa mut stressaamaan. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:kyl se sit on kohta täälläkin mitä tietääks joku miniks se rasmus sinne meksikoon keikalle k niil vissii piti olla siellä keikka viikonloppuna...
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:mulla tuttu joka tuli meksikosta about viikko sitte mut jotenki ei vaan jaksa stressata sitä et se nyt tautia olis tänne tuonu.. hysterisointia mun mielestä tästä taas tulee, ihan niinku lintuinfluenssastakin.. ja lopulta siitä ei taas puhuta mitään.
Joo mun mielestäni myös tää sikainfluenssa olis kaikkein ikävin tauti kuolla. Siis kuvitelkaa nyt: "Äitini kuoli sikainfluenssaan." Miltä se kuulostaa?Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Mua kans alkaa jo pelottaa, vaiks meijän pitikin kuolla hullunlehmän tautiin ja sit lintuinfluenssaan ja ikävää jos nyt kuollaankin tohon sikainfluenssaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:mulla tuttu joka tuli meksikosta about viikko sitte mut jotenki ei vaan jaksa stressata sitä et se nyt tautia olis tänne tuonu.. hysterisointia mun mielestä tästä taas tulee, ihan niinku lintuinfluenssastakin.. ja lopulta siitä ei taas puhuta mitään.
ei puhuta joo,mutta uhka on kokoajan samalla tavalla olemassa...