Sikainfluenssaepäilyksiä jo Ruotsissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsikka80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua kyllä alkaa toi homma jo vähäsen pelottaa vaikken yleensä stressaa. :| johtuu varmaa siitä että toi pikkanen syntyy pian eikä haluu mitään ylimääräistä tautia tänne.

mua ie pleottanu se lintuinfluenssa mutta tää kyllä. oisko toi kuitenkin paljon rajumpi vai uutisetko paisuttelee? tai sit on se tuleva vauva joka saa mut stressaamaan. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mua ie pleottanu se lintuinfluenssa mutta tää kyllä. oisko toi kuitenkin paljon rajumpi vai uutisetko paisuttelee? tai sit on se tuleva vauva joka saa mut stressaamaan. :snotty:

Ainakin uutisissa oli, että oireet oli paljon lievempiä Usan puolella...

mulla tuttu joka tuli meksikosta about viikko sitte mut jotenki ei vaan jaksa stressata sitä et se nyt tautia olis tänne tuonu.. hysterisointia mun mielestä tästä taas tulee, ihan niinku lintuinfluenssastakin.. ja lopulta siitä ei taas puhuta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
mulla tuttu joka tuli meksikosta about viikko sitte mut jotenki ei vaan jaksa stressata sitä et se nyt tautia olis tänne tuonu.. hysterisointia mun mielestä tästä taas tulee, ihan niinku lintuinfluenssastakin.. ja lopulta siitä ei taas puhuta mitään.

ei puhuta joo,mutta uhka on kokoajan samalla tavalla olemassa...

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Mua kans alkaa jo pelottaa, vaiks meijän pitikin kuolla hullunlehmän tautiin ja sit lintuinfluenssaan ja ikävää jos nyt kuollaankin tohon sikainfluenssaan:(
Joo mun mielestäni myös tää sikainfluenssa olis kaikkein ikävin tauti kuolla. Siis kuvitelkaa nyt: "Äitini kuoli sikainfluenssaan." Miltä se kuulostaa? :D

Tosin hullun lehmän tauti olisi vielä pahempi. Ehkä se lintuflunssa olisi kuitenkin se parhaan kuuloinen :/

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:

ei puhuta joo,mutta uhka on kokoajan samalla tavalla olemassa...

niih, no mä stressaan sitte ku se tulee pandemiaksi, ennemmin en jaksa kantaa huolta kun ainapa se on turhaa etukäteen.

Mä nautin nyt raskaudesta ja tulevasta kesästä.. en vaan usko, että tästä mitään kamalaa espanjan taudin kaltaista tulee ja jos tulee niin eihän me sille mitään sitten voida, tulee jos on tullakseen.

Yhteistyössä