sikainfluenssa ja kodin pöpöpesät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen että suurin osa ko. pailoista löytyvistä pöpöistä on kyllä hyödyllisiä ihmiselle ja normaali siivous joka pitää näkyvän lian ja pölyn poissa riittää kyllä mielestäni. En ymmärrä tuollaista hysterian lietsomista.

en halunnut lietsoa hysteriaa :O eipä mun ainakaan tuu kaukosäätimiä putsattua vaikka se olis ihan hyvä muulloinkin kuin pandemian aikana. ihan hyvä muistuttaa bakteereista ihan muutenkin, kyllähän just esim noista kaukosäätimistä saa aika kivasti pöpöjä ku järjellä aattelee :O siinä ku vaihtelee kanavaa tai laittaa jonku tallennuksen päälle ja sit alkaa syömään leipää.. kyllähän nuo asiat hoksaamalla voi varmasti välttää taas pian alkavat masutauditkin jne..

Tuossa ei ollut mainittu yhtä kodin yleisintä pöpöpesäkettä nimittäin tietokoneen näppistä! Siinähän sanotaan olevan enemmän pöpöjä kuin vessanpöntössä.

Ei nyt minkään sikalunssan takia mutta noin ylipäätään harkitsen itse helpommin putsattavan näppiksen hankkimista tämän perinteisen tilalle. Lapsiperheessä jossa lapsetkin käyttää välillä konetta pöpöt leviää näppiksen kautta melko helposti. Kuka yleensä jaksaa jynssätä näppäimiä sen tarkemmin? Rassittavaa touhua minusta. Astianpesukoneessa pestävästä näppiksestä haaveilen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en halunnut lietsoa hysteriaa :O eipä mun ainakaan tuu kaukosäätimiä putsattua vaikka se olis ihan hyvä muulloinkin kuin pandemian aikana. ihan hyvä muistuttaa bakteereista ihan muutenkin, kyllähän just esim noista kaukosäätimistä saa aika kivasti pöpöjä ku järjellä aattelee :O siinä ku vaihtelee kanavaa tai laittaa jonku tallennuksen päälle ja sit alkaa syömään leipää.. kyllähän nuo asiat hoksaamalla voi varmasti välttää taas pian alkavat masutauditkin jne..

Joo sori tarkoitin että yleensä tuollaiset lehtijutut lietovat hysteriaa. Ei ollut tarkoitus kuulostaa noin loukkaavalta.

Jaa, no meil ei ole kaukosäädintä, ei kylpyammetta, ei hoitopöytää, valoja ei kesällä ole tarvinnu sytytellä, hana on automaattinen, rätit ja pyyhkeet vaihdan muutenkin joka päivä, ovenkahvat pyyhin pari kertaa viikossa. Ja hei, meil ei ole sikainfluenssaa, ilmeisesti se sit auttaa :D :laugh:

Yhteistyössä