J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaankin ap tarkoittaa noita ihmisiä jotka ovat heti noroon sairastuttuaan rynnänneet päivystykseen. Täysin turhaan siis.
Alkuperäinen kirjoittaja oo:No turkulaisethan nyt ovat mitä ovat...
mutta ei kai noroakaan nyt kokonaan niiden syyksi voi laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oo:No turkulaisethan nyt ovat mitä ovat...
mutta ei kai noroakaan nyt kokonaan niiden syyksi voi laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Mitä jos pitää saada saikkutodistus pomolle, ei jätä paljon vaihtoehtoja koska jälkikäteenhän sitä ei voi kirjoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no kyllä mun täytyy mennä ainakin heti hakeen saikkulappu töihin,ei kait ne sitä voi näkemättäkään kirjoittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no kyllä mun täytyy mennä ainakin heti hakeen saikkulappu töihin,ei kait ne sitä voi näkemättäkään kirjoittaa...
Meidän työterveyshuolto ei ainakaan ota noro- epäilyjä vastaanotolle. Ja kaksi päivää oireiden loppumisen jälkeen pitää vielä olla saikulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no kyllä mun täytyy mennä ainakin heti hakeen saikkulappu töihin,ei kait ne sitä voi näkemättäkään kirjoittaa...
Meidän työterveyshuolto ei ainakaan ota noro- epäilyjä vastaanotolle. Ja kaksi päivää oireiden loppumisen jälkeen pitää vielä olla saikulla.
no pakko sitä on jostain se saikkulappu saada.