Miten uusavuton ja tyhmä ihminen voi ollakaan? *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järjen käyttö sallittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaankin ap tarkoittaa noita ihmisiä jotka ovat heti noroon sairastuttuaan rynnänneet päivystykseen. Täysin turhaan siis.

Ihminen jolla on voimakkaan ripulin lisäks myös kouristuksia aika usein kyllä hakeutuu lääkärinhoitoon.
Se ei mun ajatusteni mukaan tee tästä ihmisestä uusavutonta eikä myöskään tyhmää.

Toi noro kun on vielä hyvin herkästi ja nopeasti tarttuva niin se sanakaan ei ehdi levitä tautia nopeammin, et ei tartte heti mennä lekuriin vaikka voimakkaita oireita olisikin ja niin ku tuossakin jutussa luki, tämä nyt riehuva noro on edellistä voimakkaampi, eli ei sitä kaikki heti osaa vain noroksi varmaankaan luokitella ihan itsekseen.

Näin mä asioita itekseni ajattelen :)

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Mitä jos pitää saada saikkutodistus pomolle, ei jätä paljon vaihtoehtoja koska jälkikäteenhän sitä ei voi kirjoittaa?

Näinpä just... Tuskinpa kukaan haluaa mennä järkyssä ripulissa/oksutaudissa lekurille :(

Itsenikin on perinteikkäästi pullautettu ulos kunnianarwoisalla Itse Heirekreenillä, miten se ääntämys sujuu oikeaoppisesti.
Siksi, ja vain siksi uskalsin turkulaisuutta hieman pilkata :laugh:

no kyllä mun täytyy mennä ainakin heti hakeen saikkulappu töihin,ei kait ne sitä voi näkemättäkään kirjoittaa...

Meidän työterveyshuolto ei ainakaan ota noro- epäilyjä vastaanotolle. Ja kaksi päivää oireiden loppumisen jälkeen pitää vielä olla saikulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
no kyllä mun täytyy mennä ainakin heti hakeen saikkulappu töihin,ei kait ne sitä voi näkemättäkään kirjoittaa...

Meidän työterveyshuolto ei ainakaan ota noro- epäilyjä vastaanotolle. Ja kaksi päivää oireiden loppumisen jälkeen pitää vielä olla saikulla.

no pakko sitä on jostain se saikkulappu saada.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

no pakko sitä on jostain se saikkulappu saada.

Soittamalla ?
Riippuu aika paljon vastaanotosta ja vastaanottajasta pitääkö mennä paikan päälle.

Yhteistyössä