Siitepölyallergiset immeiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeLu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LeLu

Jäsen
15.07.2004
196
0
16
Tai te jotka käytätte silmätippoja ko. vaivaan...

Onko tosi että niitä voi/joutuu käyttään koko pölytyskauden???
Pahimmillaan useamman kuukauden... Eikö se tee pahaa silmille?
Onko jotain "haittavaikutuksia"??

no kai niitä jotkut joutuu käyttää...
mun mies ei,pahimpana kautena vaan. mutta se nyt kyllä onki sellanen tyypillinen mies että ei hoida itteensä ennenku on pää kainalossa :kieh: tai tässätapauksessa silmät pullistunu päästä pois :kieh:

Musta itestä tuntuu vaan niin hurjalta et onko se nyt ihan "terveellistä" ku mulla on kans oireet maalis-syyskuu. Tosin tulehtunu ei vielä ole mut taidan olla muille vaaraksi liikenteessä autolla ku veet valuu silmistä ja saa siristellä et näkee.. Toivotaan et lääkäri nyt sit soittaa mulle reseptin apteekkiin ku näitten silmien kans tulee hulluks.. mulla tuo heinix ei auta silmien vuotoon, kutinaan kyllä..

Musta itestä tuntuu vaan niin hurjalta et onko se nyt ihan "terveellistä" ku mulla on kans oireet maalis-syyskuu. Tosin tulehtunu ei vielä ole mut taidan olla muille vaaraksi liikenteessä autolla ku veet valuu silmistä ja saa siristellä et näkee.. Toivotaan et lääkäri nyt sit soittaa mulle reseptin apteekkiin ku näitten silmien kans tulee hulluks.. mulla tuo heinix ei auta silmien vuotoon, kutinaan kyllä..