K
"kipuilija"
Vieras
Te, jotka käytätte Cerazettea, kuinka pahasti se teillä turvottaa ja/tai kipeyttää rintoja? Olen käyttänyt ko. pillereitä jotain yli puoli vuotta. Mielestäni ne eivät ennen tehneet rintoja aroiksi kuin ehkä muutaman päivän ajaksi, ja arkuus meni sitten ohi. Nyt kuitenkin tissit ovat olleet kipeät ja turvonneet ja jotenkin kovan tuntuiset jo useamman viikon (no ehkä max 3 viikkoa), tai oikeammin lähinnä toinen tissi... Mielestäni sitä jotenkin myös "kihelmöi". Tai sitten vaan kuvittelen..
Jotenkin tekisi mieli mennä käymään lääkärillä varmuuden vuoksi, mutta nolottaa, jos menen turhan takia ja tissit ovatkin ihan normaalit. :S Ajattelin nyt ensin kysyä, josko muilla olisi samanlaista noitten pillereitten kanssa. Olen vasta 24 joten tuskin tässä nyt mitään syöpiä sinänsä tarvii pelätä, suvussakaan ei ole.
Jotenkin tekisi mieli mennä käymään lääkärillä varmuuden vuoksi, mutta nolottaa, jos menen turhan takia ja tissit ovatkin ihan normaalit. :S Ajattelin nyt ensin kysyä, josko muilla olisi samanlaista noitten pillereitten kanssa. Olen vasta 24 joten tuskin tässä nyt mitään syöpiä sinänsä tarvii pelätä, suvussakaan ei ole.