näin juuri, minun lapsi kuntoutussyistä ryhmässä on kymmenen lasta ja neljä opettajaa yksi erityisopettaja joka on erikoistunut puheenkehitykseen ja kehon hallintaa. Ei tuohon ryhmään pääse vain "virikkeen" takia, pitää olla painavat perusteet ja lausunnot puheterapeutilta/toimintaterapautilta, että lapsi tarvitsee sitä kuntoutusta myös arkipäiväisessä toiminassa.Onneksi täällä on oma pienryhmä ihan tähän tarkoitukseen, aivan ihanat työntekijät ja tosi mahtava ryhmä muutenkin! He todella panostavat ryhmän lapsiin.
Ja mihin tarvitsevat kuntoutusta? Raivostuttavaa!!!!Itse vien aamupäiväksi silloin kun olen työttömänä kotona, nyt kun olen kurssilla niin ovat kokopäiväisiä. Mutta meillä ei olekaan virikehoitoa tuo aamupäivä se on kuulema kuntouttavaa. Mutta sama asiahan se käytännössä on.
Miksi se raivostuttaa? Kuntoutus ilmaista ole puheterapeutin, toimintaterapeutin tms toimesta tehtynä... Meillä itse asiassa toimintaterapeutti kävi päiväkodissa ja kaikki osapuolet oli erittäin tyytyväisi tuloksiin.Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt veronmaksaja;29511360:Ja mihin tarvitsevat kuntoutusta? Raivostuttavaa!!!!
Raivostuttaa mikäli tarvitsevat kuntoutusta siitä syystä että äiti on työttömänä. Meillä ei ole varaa hoitaa kunnolla niitä jotka todella tätä kallista kuntoutusta tarvitsisivat muunmuassa tällaisten ihmisten vuoksi.Miksi se raivostuttaa? Kuntoutus ilmaista ole puheterapeutin, toimintaterapeutin tms toimesta tehtynä... Meillä itse asiassa toimintaterapeutti kävi päiväkodissa ja kaikki osapuolet oli erittäin tyytyväisi tuloksiin.
Ei kai lapsi sitä varten kuntousta esim. puheterapiaa saakaan että vanhempi on työttämänä... tai mitä tahansa muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt veronmaksaja;29511414:Raivostuttaa mikäli tarvitsevat kuntoutusta siitä syystä että äiti on työttömänä. Meillä ei ole varaa hoitaa kunnolla niitä jotka todella tätä kallista kuntoutusta tarvitsisivat muunmuassa tällaisten ihmisten vuoksi.
Puheenviimästymää. Käytän puheterapeutilla kerran viikossa. Tämä on ainut mikä on oikeasti ilmaista kun kävelemmekin sinne. Onhan se raivostuttavaa että nämä ihmiset ovat halunneet tarjota lapsellemme mahdollisuuden saada ikätasoisensa kaverinsa kiinni puheen kehityksessään.Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt veronmaksaja;29511360:Ja mihin tarvitsevat kuntoutusta? Raivostuttavaa!!!!
Ei ne sen takia tarvitse kuntouttavaahoitoa että olin työttömänä. Eihän se kuntouttavahoito sitä tarkoita. Kannattaa ottaa termeistä selvää.Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt veronmaksaja;29511414:Raivostuttaa mikäli tarvitsevat kuntoutusta siitä syystä että äiti on työttömänä. Meillä ei ole varaa hoitaa kunnolla niitä jotka todella tätä kallista kuntoutusta tarvitsisivat muunmuassa tällaisten ihmisten vuoksi.
Äläpä huutele, kun et asiasta ilmeisesti tiedä mitään.Kyllä moni vaan vie joka päivä lapsen hoitoon, vaikka on kotona. Hyvä, jos juuri ja juuri kesälomaa lapsi saa. Sairaus näillä mammoilla ja papoilla on nimeltään Toinen Lapsi Perheessä. Aivan kamalaa ja järkyttävää, ettei kolmevuotiaankaan kanssa enää pärjätä siinä vaiheessa. Ei kannata perustella tuon ikäisen hoitoa millään virikkeillä ja kavereilla, koska se on vain tekosyy.
Kuntouttavasta syystä päiväkotiin vieminen on aika hölynpölyä nykyään. Moni päiväkotiryhmä ei enää kuntouta ketään, sellaista menoa siellä on.