M
Mulberry
Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin. Olenko ymmärtänyt oikein, että myös ovistesti saattaisi antaa kaksi viivaa, jos on raskaana ja testaa silloin kun raskaustestilläkin voisi testata?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Ovistesti antaa aina 2 viivaa. Jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, se saattaa viitata raskauteen. Tai sitten sulla on ovis tai sitten kuukautiset tekee tuloaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:tytärpuoltani pyysin ovistestiini pissaamaan ku hällä oli rv jotain 8,negaa näytti.Itsekkin uteliaisuuttani halusin tietää
Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:mä oon testannu 5 tai kuudella ovis tikulla ja erittäin plussaa näytti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mulberry:Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:mä oon testannu 5 tai kuudella ovis tikulla ja erittäin plussaa näytti =)
Siis saitko raskaus-plussaa vai ovis-plussaa? Mä mielestäni noudatin ohjeita kirjaimellisesti ja en mä niillä ovista kiinni saanut. Siis mulla on kyllä yleensä selviä ovisoireita, mutta halusin selvittää milloin se ovis OIKEASTI on: ennen kipuja ja limoja, vai niiden aikaan vai niiden jälkeen. Tutut oireet olivat, mutta testitikut näyttivät vain hyvin haaleaa viivaa, joka ohjeen mukaan pitäisi tulkita negatiiviseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:Alkuperäinen kirjoittaja Mulberry:Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:mä oon testannu 5 tai kuudella ovis tikulla ja erittäin plussaa näytti =)
Siis saitko raskaus-plussaa vai ovis-plussaa? Mä mielestäni noudatin ohjeita kirjaimellisesti ja en mä niillä ovista kiinni saanut. Siis mulla on kyllä yleensä selviä ovisoireita, mutta halusin selvittää milloin se ovis OIKEASTI on: ennen kipuja ja limoja, vai niiden aikaan vai niiden jälkeen. Tutut oireet olivat, mutta testitikut näyttivät vain hyvin haaleaa viivaa, joka ohjeen mukaan pitäisi tulkita negatiiviseksi![]()
raskauden. sitähän tässä kysyttiin =)
Ja en muuten ovista bongannu kun kerran