Siis täääääh? RISTEILYSTÄ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RisteilyAlus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helsinki-Tukholma risteilystä ymmärtääkseni on kyse.

Hei, anteeksi ap, mut kysyn tässä välissä, että miten paljon laivan baarien hinnasto eroaa baarien hinnoista maissa? Itse en ole ainakaan kymmeneen vuoteen ollu laivalla ja mielenkiinnosta kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja tjaah:
Sunnuntaina viimeksi tulin risteilyltä ja tuplarakki sidukkaa mukana. Ihan ekaa kertaa kuulen, että normaalt sidukat olisivat viiniä. w-t-f?

Tietty jos se sidukka on vaffempaa kuin normaalisti, niin voihan sen luokitella vaikka kirkkaiksi ;oD

Kyllä siiderit on aina luettu viineiksi. Et taida paljon risteillä?

En pahemmin, joku 6-12 krt vuodessa työn puolesta Hel-Sto -linjalla. Säännöllisesti on käsipuolessa kiikkunut laivasta tullin ohi sidukkaloota ja nyt sitten kerrotte, että se ei olekaan säännösten mukaista :oD

Tässä ollaan nyt sitten taparikollisia :oD

Alkuperäinen kirjoittaja tana:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja tjaah:
Sunnuntaina viimeksi tulin risteilyltä ja tuplarakki sidukkaa mukana. Ihan ekaa kertaa kuulen, että normaalt sidukat olisivat viiniä. w-t-f?

Tietty jos se sidukka on vaffempaa kuin normaalisti, niin voihan sen luokitella vaikka kirkkaiksi ;oD

Kyllä siiderit on aina luettu viineiksi. Et taida paljon risteillä?

En pahemmin, joku 6-12 krt vuodessa työn puolesta Hel-Sto -linjalla. Säännöllisesti on käsipuolessa kiikkunut laivasta tullin ohi sidukkaloota ja nyt sitten kerrotte, että se ei olekaan säännösten mukaista :oD

Tässä ollaan nyt sitten taparikollisia :oD

Miksi ihmeessä siiderit laskettaisiin viineiksi, vaikka ne ovat mietoja alkoholijuomia?

Edla-Mamma, en tiedä.. Luin eräästä keskustelusta joltain palstalta asian ja ajattelin tottakai tulla täältä siitä kyselemään, kun tiesin saavani vastauksen :D

Tuo on mun mielestä kyllä outoa, jos viineiksi lasketaan.. Jos hinnastossa sanotaan että myynnissä on myös 24pack, niin miten ihmeessä sen voi sitten ostaa? :O Ja kun tosiaan mielestäni tuo hinnasto on juurikin noille hki-sto laivoille (mariella ja gabriella)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Edla-Mamma, en tiedä.. Luin eräästä keskustelusta joltain palstalta asian ja ajattelin tottakai tulla täältä siitä kyselemään, kun tiesin saavani vastauksen :D

Tuo on mun mielestä kyllä outoa, jos viineiksi lasketaan.. Jos hinnastossa sanotaan että myynnissä on myös 24pack, niin miten ihmeessä sen voi sitten ostaa? :O Ja kun tosiaan mielestäni tuo hinnasto on juurikin noille hki-sto laivoille (mariella ja gabriella)

Mä olen kuullut että näillä nuorisoristeilyillä on ainakin on tehty näin, ainakin joskus.

Mä oon vaan siljalla menny ruotsiin viime vuosina ja kyllä siellä on siiderit myyty six-packeissä. Tai sit mä en ole kiinnittänyt huomiota asiaan, koska nää tuontirajoitukset on ollut mun tiedossa :D

Yhteistyössä