Tällaista en toivois pahimmalle vihamiehellekään. Yön istuin vessassa ripuloimassa, koko päivän aikana join vain osmosalia ja vettä. Iltasella sitten sain jo kokista menemään ja kananuudelikeittoa.
Nyt olen syönyt jo vähän muutakin suolaista ja juonut vettä, tuntuu että nestetasapaino on aivan sekaisin.
Kyllähän tuon kestää, vatsakipu on välillä kova ja kuumetta pukkaa. Mutta kun tuli jo vahinko housuunkin, kun nousin tästä ylös. :snotty:
Että kyllä se vatsatauti on rankkaa lapsillekin, kun aikuisellakin tuntuu tällaiselta. :x
*Ei kiitos kovaa naurua*
Nyt olen syönyt jo vähän muutakin suolaista ja juonut vettä, tuntuu että nestetasapaino on aivan sekaisin.
Kyllähän tuon kestää, vatsakipu on välillä kova ja kuumetta pukkaa. Mutta kun tuli jo vahinko housuunkin, kun nousin tästä ylös. :snotty:
Että kyllä se vatsatauti on rankkaa lapsillekin, kun aikuisellakin tuntuu tällaiselta. :x
*Ei kiitos kovaa naurua*