siis tää modejen homma menee jo aikas pitkälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmiina

Vieras
Mä laitoin tähän et onko kellään myynnissä yhtä kirjaa niin heti tuli viesti et kiitos toiselle palstalle ja sinne se lennätettiin!!!

Kun täältä saa sen vastauksen paremmin,kun ei tuolla myyntipuolella paljon käydä!

Onko tää homma menny tosissaan näin pilkun n......miseksi????? Joku a sahhaadiayh vai mikä lie on aikas virka-intoinen nainen!

lisäys vielä et eikös tää ole avoin palsta missä voi keskustella mistä vaan???

Nyt himputti soikoon kaikki pitää tarkkaan miettiä,et missä voi kysyä mitäkin tai viesti katoaa.... huoh

No toi homma ei kyllä shadiin liity sen enempää kuin meihin muihinkaan modeihin!
Meillä on ehjeet ihan tuolta pääportaasta laittaa julmasti jokainen osto/myynti/lahjoitus viesti sinne mihin ne kuuluu eli kirpparipuolelle, haluttiin tai ei.
Tästä on asiatonta alkaa modeja syyttämään, palautetta aiheesta voi laittaa ihan tonne ylläpidon palaute lootaan, me ei tohon voida vaikuttaa mitä niille tapahtuu!

Alkuperäinen kirjoittaja helmiina:

Nyt himputti soikoon kaikki pitää tarkkaan miettiä,et missä voi kysyä mitäkin tai viesti katoaa.... huoh

Joo niinhän se on joka palstalla netissä.Meihin kaikkiin pätee täällä yleinen netiketti ja kannattaa tosiaan miettiä mitä laittaa.
Pääsääntönähän on laittaa vaan sellaista mitä sanoisi tosi elämässäkin koska samanlaiset lait täälläkin pätee.
Jokaisella palstalla on lisäksi omat sääntönsä, meillä ne on tälläiset ja ne on laadittu selventääkseen palstaa.
Koskaan ei ole tilannetta että kaikki olisi tyytyväisiä, valitettavasti se vaan on niin.
Mikä miellyttää toista ei välttämättä käy toiselle alkuunsakkaan.

siis enhän mä mittän rumaa olsi laittanutkaan, kysyny vaan vinkkejä mistä saisin tuon kirjan tai videon!

Ja kuten aiemmin sanoin, niin tältä palstalta saa hyvin neuvoa,kun paljon väkiä käy.

Ja jos jotain tekee väärin,niin on tosi monta tapaa ne toiselle ilmoittaa....

siis enhän mä mittän rumaa olsi laittanutkaan, kysyny vaan vinkkejä mistä saisin tuon kirjan tai videon!

Ja kuten aiemmin sanoin, niin tältä palstalta saa hyvin neuvoa,kun paljon väkiä käy.

Ja jos jotain tekee väärin,niin on tosi monta tapaa ne toiselle ilmoittaa....

Voi ystävä hyvä en mä niin ole väittänytkään, mä laitoin tohon aika selvästi että meitä on ohjeistettu laittamaan kirppis puolelle jokainen osto/myynti/lahjoitusketju ja me ei siihen voida vaikuttaa, siirrellään vaan ne sinne ohjeen mukaan.
Tossa modejen nosto aloituksessa on aika hyvin noi säännöt, suosittelen kaikille lukasemaan ne ja painotan vielä et me modet ei niitä olla keksitty!

No mitäs neiti/rouva luulee, että noilla muilla osa-alueilla on virkaa? Eikös se nyt ole ihan taivaan selkeää, että tällainen jaottelu auttaa ihmisiä löytämään hakemansa/etsimänsä?

Mä luulen että tämän palstan ongelma on se, että modet tiedetään. On niin paljon helpompi valittaa milloin mistäkin kun modet ovat itsekin palstailijoita.

Paljon on modeja parjattu, mutta mä olen kyllä sitä mieltä että ihan turhaan. Jos aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä sääntöjen mukaan, niin se on kyllä oma häpeä eikä modejen vika.

Ja aika selvästi on tuosta ostamis/myymis-asiastakin täällä tiedotettu. Eli pitäis olla ihan jokaisella tiedossa tuo :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mä luulen että tämän palstan ongelma on se, että modet tiedetään. On niin paljon helpompi valittaa milloin mistäkin kun modet ovat itsekin palstailijoita.

Paljon on modeja parjattu, mutta mä olen kyllä sitä mieltä että ihan turhaan. Jos aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä sääntöjen mukaan, niin se on kyllä oma häpeä eikä modejen vika.

Ja aika selvästi on tuosta ostamis/myymis-asiastakin täällä tiedotettu. Eli pitäis olla ihan jokaisella tiedossa tuo :headwall: .

Aivan samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ihan normaalia nettipalstailua on siirrellä aloitukset omiin osioihinsa. Helpottaisi vaan modejen työtä, jos palstailijat tajuaisivat tehdä sen itse..
Joo muistappa säkin sitte seuraavalla kerralla tuo kun tänne avauksen teet.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ihan normaalia nettipalstailua on siirrellä aloitukset omiin osioihinsa. Helpottaisi vaan modejen työtä, jos palstailijat tajuaisivat tehdä sen itse..
Joo muistappa säkin sitte seuraavalla kerralla tuo kun tänne avauksen teet.. :xmas:
Tietenkin, tietenkin.

No mun mielestä kans täällä pitäis saada puhua mistä vaan. Jos just on kiire saada vastaus johonkin kysymykseen niin ihan yhtä tyhjän kans muille osioille niistä laitat kun se vatauksen saanti kestää. Täällä saisit minuutissa jopa kymmeniä vastauksia.

Se on ymmärrettävää et selkeät myynti-avauksen menee kirppis puolelle. Ja selkeät seksi-jutut kans, mut pitäisi täällä voida kysyä!

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
No mun mielestä kans täällä pitäis saada puhua mistä vaan. Jos just on kiire saada vastaus johonkin kysymykseen niin ihan yhtä tyhjän kans muille osioille niistä laitat kun se vatauksen saanti kestää. Täällä saisit minuutissa jopa kymmeniä vastauksia.

Se on ymmärrettävää et selkeät myynti-avauksen menee kirppis puolelle. Ja selkeät seksi-jutut kans, mut pitäisi täällä voida kysyä!

Voi just tätä yritin sanoa, kiitos sinulle! = )

Et kun OIKEESTI on kiire, niin täältä saa hyvän avun. Muiltakin kuullu nurinaa, ettei tuola osto-puolella asia mee eteenpäin, niinkus täälä.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
sanokaas joku että minkätakia niitä myynti yms juttuja ei saa enää tänne laittaa?
No ainakin yhdessä vaiheessa koko etusivu pyöri pelkästään niitä. Vielä kun saataisiin noi tiedotteet tosta ylhäältä veke, niin palsta olisi ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
sanokaas joku että minkätakia niitä myynti yms juttuja ei saa enää tänne laittaa?

Koska yksiselitteisesti tämä ei ole osto -tai myyntipalsta. Kirpputori-osio on sitä varten. =)

noh,miksi täällä sitten saa odotuksesta puhua,on myös odotus-osio olemassa,vauvoille,taaperoille ja kouluikäisile on omat osiot..jne jne... =)

Koska yksiselitteisesti tämä ei ole osto -tai myyntipalsta. Kirpputori-osio on sitä varten. =)

noh,miksi täällä sitten saa odotuksesta puhua,on myös odotus-osio olemassa,vauvoille,taaperoille ja kouluikäisile on omat osiot..jne jne... =)

No voi hyvänen aika.... tienaamisjutut on ihan eri juttu kuin varsinaiset KESKUSTELUT!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kiehahti:

No voi hyvänen aika.... tienaamisjutut on ihan eri juttu kuin varsinaiset KESKUSTELUT!!!!!

tuntuu että tänään täällä ei ole ainakaan keskusteltu...

Jos alettaisiin yhtä selkeästi kaikki muutkin asiat rajata (eli odotuskysymykset odotuspuolelle, taaperoihin liittyvät omaansa jne), niin mistä täällä saisi sitten enää puhua?

On muuten ihan eri asia kysyä olisiko kenelläkään myydä mulle sitä ja tätä kirjaa, kuin kysyä että "mistä mahtaisi löytyä se ja se kirja". Edellämainittuhan on selkeä ostoilmoitus... :saint:

Yhteistyössä