Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
Niin ne jotka on saaneet haamun niin ehkä heillä on sitten ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Ei se testi silloin mitään valehdellut ole.
Mutta ei tuossa minun testissäni kyllä ole tulkinnan varaa. Skeptisinkin näkisi siinä sen haamuviivan. Kaksi ekaa olisi voinutkin tulkita viivanpaikoiksi.
No mulla ei ainakaan ollut kemiallinen raskaus, sillä en vuotanut lainkaan. Seuraavat kuukautiset tulivat noin 3 vuoden kuluttua, sitä ennen ei lainkaan vuotoa.
Eli olette sitä mieltä, että minulle on nyt vain sattunut kolme perättäistä viallista testiä kouraan joissa tämä vika vieläpä korostuu testi testiltä? AIka paska mäihä, kun miettii että milloinkaan ennen en ole saanut edes roskisplussaa ja nyt olisi kolme viallista testiä näyttämässä hiljalleen voimistuvaa viivaa.
Ei, en ole sitä mieltä. En ole mitään mieltä koska en ole testejä nähnyt. Kunhan kerroin, ettei se oma positiivinen kuitenkaan merkinnyt sen enempää kunnon raskautta, kuin kemiallistakaan.
Mutta käly tosiaan teki 2 haamua, tuloksena se ettei ole raskaana.