Siis sanokaa olenko raskaana nyt vai?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
neiti negatiivinen
Siis jos se on Pregent Stick niin se antaa juurikin tuollaisia eikä se tarkoita mitään. Fakta on kuitenkin se, että JOS olet raskaana ja raskaus etenee normaalisti, viiva vahvistuu nopeesti. Useimmilla jo seuraavana päivänä, mutta vähintäänkin 2 päivän päästä pitäisi olla jo paljon selvempi. Mä en vielä luottaisi siihen, että olisin raskaana. Pregent Stickistä jos on kyse, niin pitäisi viivan paikkana, muusta testistä jos on kyse, alkaisin epäillä kemiallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä merkkisillä testeillä olet testaillut? Käy ostamassa apteekista joku kalliimpi testi ja kokeile vielä sillä.
miks ihmiset luulee että kalliimpi on parempi? :saint:

Itsella halpistestit näytti eka positiivisen, ennen apteekin testejä..Siis Prisman liuskatestit, ja apteekin halvin eli Aconin first signal(?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti negatiivinen:
Siis jos se on Pregent Stick niin se antaa juurikin tuollaisia eikä se tarkoita mitään. Fakta on kuitenkin se, että JOS olet raskaana ja raskaus etenee normaalisti, viiva vahvistuu nopeesti. Useimmilla jo seuraavana päivänä, mutta vähintäänkin 2 päivän päästä pitäisi olla jo paljon selvempi. Mä en vielä luottaisi siihen, että olisin raskaana. Pregent Stickistä jos on kyse, niin pitäisi viivan paikkana, muusta testistä jos on kyse, alkaisin epäillä kemiallista.
rfsu toinen, siinä tulee lähes aina hennon hento viiva joka kuivuttuaan näkyy hitusen paremmin..ja ei ole ollut kyseessä kemiaalinenkaan koska olen myös silloin käynyt verikokeissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Kuulostaa vahvasti raskaudelta:) Ei ne hennot viivat tuu ollenkaan jos ei ole raskaana.
Valitettavasti voi tulla.

Itse olen saanut tällaisen kertaalleen ja kälyni sai moiset eilen ja edellispäivänä, mutta toinen (tarkempi) testi näytti puhdasta negaa eilen.

Eka ja toka testi predictoreita joissa ei viivanpaikkaakaan pitäisi olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Meillä on haamut muuttuneet hitaasti vahvemmiksi. Rv11 sain yhtä vahvan viivan kun kontrolliviiva....
Onko sullakin muuttunut siis ihan hitaasti tummemmaksi?
On.Ku kuukautisten piti alkaa oli tositosi haalea,vielä viikolla 6-7 oli paljon haaelampi kun kontolliviiva,ja tosiaan viikolla 11 vasta tumma. Piti huviksen testaila ku sattui olemaan testejä jemmassa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Meillä on haamut muuttuneet hitaasti vahvemmiksi. Rv11 sain yhtä vahvan viivan kun kontrolliviiva....
Tämä se on just erikoista, mullakin edellisessä raskaudessa oli vielä viikolla 9 ihan haamuviiva, ei juurikaan erottanut ellei tarkasti katsonut, vaikka raskaus oli jo ultrassakin todettu. Testailin huvikseni silloin kun kaveri testasi omaa raskausepäilyään samaan aikaan.
Nyt sitten on viikko 4+6 menossa ja kahdessa testissä jonka olen tehnyt eka aamu- sitten päiväpissasta viiva on ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Kuulostaa vahvasti raskaudelta:) Ei ne hennot viivat tuu ollenkaan jos ei ole raskaana.
Valitettavasti voi tulla.

Itse olen saanut tällaisen kertaalleen ja kälyni sai moiset eilen ja edellispäivänä, mutta toinen (tarkempi) testi näytti puhdasta negaa eilen.

Eka ja toka testi predictoreita joissa ei viivanpaikkaakaan pitäisi olla.
Ja minä viime syksynä minä tein selvästi positiivisen testin, joka sitten verikokeessa olikin nega. Että voi ne väärinkin näyttää.
 
ap
No ei tuo kyllä mikään viivanpaikkakaan ole. Niistä kahdesta ekasta olisin vielä suostunut uskomaan, että ne on viivanpaikkoja jos tuo olisi ollut selkeä nega. Mutta kyllä tuossa kuitenkin on selvä haamuviiva verrattuna niihin kahteen ekaan testiin.

Itse en ole yhtä ainoaa "viivanpaikkaa" saanut koskaan tai roskishaamua. Kaikki haamut on olleet plussia.

Mutta sanokaa miten tämän miehelle kerron?!?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei tuo kyllä mikään viivanpaikkakaan ole. Niistä kahdesta ekasta olisin vielä suostunut uskomaan, että ne on viivanpaikkoja jos tuo olisi ollut selkeä nega. Mutta kyllä tuossa kuitenkin on selvä haamuviiva verrattuna niihin kahteen ekaan testiin.

Itse en ole yhtä ainoaa "viivanpaikkaa" saanut koskaan tai roskishaamua. Kaikki haamut on olleet plussia.

Mutta sanokaa miten tämän miehelle kerron?!?!?
Suoraan vain. Mitä sinä hänen reaktiossaan pelkäät eniten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perjantaina tein negatestin, lauantaina tuli äärimmäisen hentoinen haamuviiva näkyviin juuri ja juuri sen 10min sisällä. Maanantaina katsoin ekan kerran testiä 4min kuluttua ja silloin siinä näkyi todella hento haamuviiva. Nuo molemmat haamut olleet sellaisia, että näkyneet vain tietyssä valossa ja todella tarkkaan katsoen, kuivasta testistä inasen paremmin sitten.

Nyt äsken tein aamupissasta testin ja katsoin sitä ekan kerran 3min kuluttua testin teosta ja siinä näkyi heti se haamu. Se on edelleen TODELLA TODELLA haalea, mutta nyt kuitenkin sen verran paremmin näkyy että ei ole väliä vaikka sitä katsoisi hämärässä huoneessa. En kuitenkaan usko, että saisin siitä valokuvaa otettua.

Olin niin asennoitunut siihen, että nyt kun teen ekan kerran tuon testin aamupissasta niin se on joko selkeä nega tai sitten siinä on selkeämpi plussa, mutta eih.... vieläkin tuo noin totaalisen hailakka haamu.

Niin ja kiertopäivistä ei tietoa, koska menkat ei ole alkaneet imetyksen takia. Seksiä 12.7. jolloin oletettavasti käynyt pieni kämmi kondomin kanssa.
Voitko laittaa kuvaa testistä tänne?
 
puddighinu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
saattaapi olla ettei se vielä näy, jos vaikka ovulaatio onkin ollut vasta sanontaan vaikka 16-17.7. Onnittelut! Itsellä se tilanne että huomasin vasta rv 9 olevani raskaana, kun ei tosiaan menkkoja ollut imetyksen takia ollut.
Minä viittasin kintaalla, kun mies sanoi siitä että kondomi oli mennyt huonosti ja vähän "uittanut" sieltä kauluksesta. Totesin etten minä mitään raskaaksi nyt tule kun ei menkkojakaan ole ja että ei sitä nyt voi niin huono säkä käydä, että ne menkat olisi juuri nyt alkamassa kun tuo kämmi käy.

Enkä olisi testaillutkaan, mutta varasin hermoratahierojalle aikaa ja tämä nainen sanoi että raskaus on ainoa este hieronnalle. Naureskelin vain, että no enhän minä mitään raskaana ole. Ajatus kuitenkin jäi takaraivoon ja jäin miettimään tuon kondomihommelin takia, että pitääkö sitä nyt kuitenkin varmuuden vuoksi testata. Että sen takia tässä testaillaan nyt. :D
No mä testasin ihan vaan siksi kun kaapissa oli testi ja meinasin että jos ei menkat ala niin hormoneja kehiin. Oli sit ihan syystäkin ne menkat poissa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei tuo kyllä mikään viivanpaikkakaan ole. Niistä kahdesta ekasta olisin vielä suostunut uskomaan, että ne on viivanpaikkoja jos tuo olisi ollut selkeä nega. Mutta kyllä tuossa kuitenkin on selvä haamuviiva verrattuna niihin kahteen ekaan testiin.

Itse en ole yhtä ainoaa "viivanpaikkaa" saanut koskaan tai roskishaamua. Kaikki haamut on olleet plussia.

Mutta sanokaa miten tämän miehelle kerron?!?!?
Suoraan vain. Mitä sinä hänen reaktiossaan pelkäät eniten?
En osaa sanoa.... siis sitä epätoivoa minkä tiedän, että hän kokee kun miettii että tuleekin vielä yksi lisää ja mitä se taloudellisesti tarkoittaa. Pitää ostaa ainakin uusi auto.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perjantaina tein negatestin, lauantaina tuli äärimmäisen hentoinen haamuviiva näkyviin juuri ja juuri sen 10min sisällä. Maanantaina katsoin ekan kerran testiä 4min kuluttua ja silloin siinä näkyi todella hento haamuviiva. Nuo molemmat haamut olleet sellaisia, että näkyneet vain tietyssä valossa ja todella tarkkaan katsoen, kuivasta testistä inasen paremmin sitten.

Nyt äsken tein aamupissasta testin ja katsoin sitä ekan kerran 3min kuluttua testin teosta ja siinä näkyi heti se haamu. Se on edelleen TODELLA TODELLA haalea, mutta nyt kuitenkin sen verran paremmin näkyy että ei ole väliä vaikka sitä katsoisi hämärässä huoneessa. En kuitenkaan usko, että saisin siitä valokuvaa otettua.

Olin niin asennoitunut siihen, että nyt kun teen ekan kerran tuon testin aamupissasta niin se on joko selkeä nega tai sitten siinä on selkeämpi plussa, mutta eih.... vieläkin tuo noin totaalisen hailakka haamu.

Niin ja kiertopäivistä ei tietoa, koska menkat ei ole alkaneet imetyksen takia. Seksiä 12.7. jolloin oletettavasti käynyt pieni kämmi kondomin kanssa.
Voitko laittaa kuvaa testistä tänne?
En saa siitä nyt kuvaa, mutta toisaalta näen itsekin ihan selvästi että siinä on se haamu. En siis tarvitse tulkkia sille, että onko testissä jotain koska näen ihan selvästi että siinä on.
 
ap
Mulla on nyt kauhea paniikki, kun tuntuu että pitäisi saada kertoa tämä jollekin ja puhua asiasta mutta en voi ennenkuin mies tietää. Enkä todellakaan pilaa miehen lomaa nyt sillä, että kerron tämän puhelimessa tai laitan viestin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
 
ap
Jatkan yksinpuheluani...

Huomasin, että tämän neljännen laskettuaika osuu ihan samaan kuin tuon kuopuksen syntymäpäivä eli heille tulee sitten ikäeroa melkein päivälleen 2vuotta. Kuten on kahdella vanhemmallakin.

Liekö tämä tarkoitettu näin.
 
vbd
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei tuo kyllä mikään viivanpaikkakaan ole. Niistä kahdesta ekasta olisin vielä suostunut uskomaan, että ne on viivanpaikkoja jos tuo olisi ollut selkeä nega. Mutta kyllä tuossa kuitenkin on selvä haamuviiva verrattuna niihin kahteen ekaan testiin.

Itse en ole yhtä ainoaa "viivanpaikkaa" saanut koskaan tai roskishaamua. Kaikki haamut on olleet plussia.

Mutta sanokaa miten tämän miehelle kerron?!?!?
Kerrot minkä?
Kun et herran jumala edes välttämättä ole raskaana.

Kerrot suoraan, että testi näyttää noin, muttet ole varma asiasta.
 
b
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
Niin ne jotka on saaneet haamun niin ehkä heillä on sitten ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Ei se testi silloin mitään valehdellut ole.

Mutta ei tuossa minun testissäni kyllä ole tulkinnan varaa. Skeptisinkin näkisi siinä sen haamuviivan. Kaksi ekaa olisi voinutkin tulkita viivanpaikoiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
Niin ne jotka on saaneet haamun niin ehkä heillä on sitten ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Ei se testi silloin mitään valehdellut ole.

Mutta ei tuossa minun testissäni kyllä ole tulkinnan varaa. Skeptisinkin näkisi siinä sen haamuviivan. Kaksi ekaa olisi voinutkin tulkita viivanpaikoiksi.
No mulla ei ainakaan ollut kemiallinen raskaus, sillä en vuotanut lainkaan. Seuraavat kuukautiset tulivat noin 3 vuoden kuluttua, sitä ennen ei lainkaan vuotoa.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
Niin ne jotka on saaneet haamun niin ehkä heillä on sitten ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Ei se testi silloin mitään valehdellut ole.

Mutta ei tuossa minun testissäni kyllä ole tulkinnan varaa. Skeptisinkin näkisi siinä sen haamuviivan. Kaksi ekaa olisi voinutkin tulkita viivanpaikoiksi.
Öö.. Miksi sä kyselet oletko raskaana, kun nyt näytät tietävän että olet.

Itse olisin sanonut, että et välttämättä ole todellakaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
Niin ne jotka on saaneet haamun niin ehkä heillä on sitten ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Ei se testi silloin mitään valehdellut ole.

Mutta ei tuossa minun testissäni kyllä ole tulkinnan varaa. Skeptisinkin näkisi siinä sen haamuviivan. Kaksi ekaa olisi voinutkin tulkita viivanpaikoiksi.
No mulla ei ainakaan ollut kemiallinen raskaus, sillä en vuotanut lainkaan. Seuraavat kuukautiset tulivat noin 3 vuoden kuluttua, sitä ennen ei lainkaan vuotoa.
Eli olette sitä mieltä, että minulle on nyt vain sattunut kolme perättäistä viallista testiä kouraan joissa tämä vika vieläpä korostuu testi testiltä? AIka paska mäihä, kun miettii että milloinkaan ennen en ole saanut edes roskisplussaa ja nyt olisi kolme viallista testiä näyttämässä hiljalleen voimistuvaa viivaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sinuna kuitenkin vielä varmistaisin asian parin päivän päästä samalla testillä.. Valitettavasti nuo marketin testit antaa vääriä positiivisia..
Varmistan kyllä vielä, mutta enpä kyllä tosiaan usko mihinkään väärään positiiviseen. Se kenttä reagoi vain ja ainoastaan siihen tiettyyn hormooniin.
Joo, eli sun mielestä nämä valehtelevat tms. jotka ovat saaneet tuollaisen "ehkä plussan" minkä onkin nega??? Jotkut testit on niin paskoja että tulee ongelmia tulkitsemisessa, ja kyseessä voi myös olla kemiallinen tms
Niin ne jotka on saaneet haamun niin ehkä heillä on sitten ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Ei se testi silloin mitään valehdellut ole.

Mutta ei tuossa minun testissäni kyllä ole tulkinnan varaa. Skeptisinkin näkisi siinä sen haamuviivan. Kaksi ekaa olisi voinutkin tulkita viivanpaikoiksi.
Öö.. Miksi sä kyselet oletko raskaana, kun nyt näytät tietävän että olet.

Itse olisin sanonut, että et välttämättä ole todellakaan.
Ensinnäkin siksi, kun jos nyt sattumalta hoksaan niin olen lievästi paniikissa kuitenkin tästä. Jos olisimme yrittäneet lasta niin en hetkeäkään edes epäilisi ettenkö olisi raskaana. Nyt kun mitään yritystä ei ole ollut vaan tämä on yllätys niin kyllä se vähän pistää miettimään, että uskoakko silmiään. Ja jonkun kanssa tästä onnyt puhuttava.

En tiedä miksi täällä ollaan näin negatiivisia nyt. :(
 

Yhteistyössä