Siis onko tuo treffi-ilmoitus mainos tarkoituksella tuommonen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Eli kun klikkaan Mitäs nyt? -palstaa, tulee vaan se saamarin mainos sivun yläreunaan ja tuo sinisävyinen kakspluspalstan "pohja"...sit ku klikkailen pari kertaa uudestaan, niin hyvällä tuurilla saan Mitäs nyt?:n otsikot näkymään. Vai onko mun koneessa vikaa???

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mikä ihmeen mainos? Miltäköhän mä oon nyt säästyny...

Tämä mainos... Noi silmät ja treffiseuraa

img.php

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
jaa siis toi tua ylhäällä??? miten se haittaa?? mulla on koko ajan siellä, eikä se liiku mihinkään.

Haittaa sillä tavalla ettei mitään muuta tule kun tuo saamarin mainos, eli ei näy keskustelut vaan ainoastaan tuo mainos :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
jaa siis toi tua ylhäällä??? miten se haittaa?? mulla on koko ajan siellä, eikä se liiku mihinkään.

Oliskii vaan noin tuolla ylhäällä.
Koko ruutu on sinistä taustaa vaan ja noi silmät tuol ylhäällä. Ei siis näy mitään tekstiä täällä. Pelkkä toi mainos vaan. Päivitä-nappulasta kun aikasa painelee, mainos häviää ja tulee normi palsta.
Silloin kun tää on normaalina niin ylhäällä pyörii kaikkii muit mainoksii mut ei silmiä.

häh, mulla ei näy tuota sinistä taustaa edes noin paljon.. vasemmalla puolella ei ole YHTÄÄN sinistä, oikealla ja ylhäällä ihan vähän... wippies mainos (joku musta boxi) vaan tuossa ylhäällä, joka ei ees vilku tms

Yhteistyössä