Siis onko teidän mielestä ok rangaistus lapselle jättää hänet yksin autoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en jättäis vasta kun sen ikäisen jokaa osaa sieltä tulla itse pois ja eikä aukase ovia tuntemattomille eli toisin sanoa eskarilaisen voisin jättää vähäksi aikaa. pitää myös huomioda jotta lapsi on sen ikäinen ettei ahdistu yksin olosta ja koe itseään heitteelle jätetyksi. eli osaa toimia ja etsiä vanhemmat käsiinsä jos haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
meillä on kerran jäänyt tyttö autoon kun alkoi kiukuta,mies jäi kyllä kaveriksi,ei tulis mieleenkään jättää alle kouluikäistä yksin autoon.

Heh, kuinka uskalsit miehen jättää, ettei karkaa? :D Ihan tosi, on meilläkin tyttö jäänyt autoon, jos jompi kumpi vanhemmista on käväissyt kaupassa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
4v en jättäis, mut 11v, 15v ja 16v jättäisin.

Ootkos varma, et nuo vanhemmat, varsinkin 15 v ja 16 v, on vielä autossa kun tulet??

kyllä meillä ainaski ovat jos se on kurinpitotoimi (jos ei ole seuraa isommat toimet), vähän sama kun kysysit et onko 5v keittiönpenkillä miettimässä tekosiaan jos se on arestipaikka...

En missään tapauksessa jättäisi alle kouluikäistä yksin autoon. Enkä välttämättä edes ekaluokkalaista. Mä olen niin neuroottinen siitä, että joku veisi mun lapsen.