Ä
ääh, menee hermot.
Vieras
Äsken sain muistutsmaksun verohallinnolta, että en ole maksanut mätkyjä. No, sillon kun ne verolaput tuli syksyllä, minä sain mätkyjä ja mies sai palautuksia. Niissä lapuissa oli sit kohta, johon sai laittaa raksin, jos haluaa että palautuksista miinustetaan puolison mätkyt, että puolison, joka mätkyjä sai, ei tarvitse sitten erikseen alkaa maksaan, vaan se vähennetään puolison tuloista. No äsken avasin sit kirjeen, joka on maksumuistutus. Mies sit soitti, että eikö oo mennyt niistä hänen palautuksistaan. No ei oo menny, koska me ei olla sillon oltu puolisoja!! Siis mitä helv., ollaan asuttu yhdessä jo 3, kohta 4 vuotta, ja kihloissa ollaan oltu 3,5 vuotta, mutta silti ei olla puolisoja, ja verohallinnon akka perusteli sen sillä, että kun meillä ei ole ollut sillon lasta, siksi ei olla puolisoja! :O Olis voinu ottaa luurin kauniiseen käteen, ja ilmoittaa, että ei onnistu niin, että vähennetään puolison tulosta, koska me ei olla puolisoja!! Siis ihmettelen suuresti! Ja mies ei huomannu sitä, että niitä mun mätkyjä ei oo otettu, kun kyse on vain muutaman kympin mätkyistä, ja oltiin tietty siinä uskossa, että mun mätkyt otetaan miehen palautuksista...
Aika jännä muuten, että verohallinnolle ei olla puolisoja, ennenku on lapsi tai ennenku on naimisissa, mut sit kelalle on automaattisesti puoliso, jos asuu saman katon alla, kämppishän ei niiden mielestä voi olla. On tää vaan touhua!!!
Aika jännä muuten, että verohallinnolle ei olla puolisoja, ennenku on lapsi tai ennenku on naimisissa, mut sit kelalle on automaattisesti puoliso, jos asuu saman katon alla, kämppishän ei niiden mielestä voi olla. On tää vaan touhua!!!