Onko kellään mulla tällaista Elämä pausella-oloa?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mulla on jatkuvasti :ashamed:

Mulla on koko ajan sellainen fiilis, että mä olen tässä perheessä ainoa, joka on joutunut tekemään myönnytyksiä suuremmissa määrin lasten tulon jälkeen. Siis siirtämään omia tarpeitaan ja halujaan ja joustamaan aina kaikessa.

Ja mä en kestä kohta enää olla itseni (enkä muiden) kanssa, jos ei ala tapahtua. Nytkin mies harrasti koko viikonlopun, mä kuskailin yhtä lasta hoitoon ja toista pelireissulle. Ens viikonloppuna sillä on vissiin työporukan pikkujoulut, jonne ei oteta puolisoja mukaan. Sitä seuraavana viikonloppuna se menee taas kaveriporukan kanssa harrastusjuttuihin (on kuulemma pakollinen).

Mulla ei oo edes koskaan rahaa mihinkään... Ei kuulemma miehelläkään, mutta tuntuu silti pystyvän tekemään juttuja ja ostamaan "tarpeellisuuksia".

No joo, taas tätä samaa. Myönnän. Piti vaan purkaa jonnekin. Kiitos ja anteeks.

Ihan on kuin mun kynästäni. Olisi ihana kun edes joskus saisi tuntea itsensä onnelliseksi,kun tuntuu että aina yrittää vaan aina tehdä muut onnelliseksi=(

Mulla on viimeaikoina ollut vähän sellanen olo, että mun elämä jämähti nyt tähän.
Olin keväällä suunnitellut jo kaikenlaista muutosta elämääni ja meidän elämäämme, mutta sitten tulinkin raskaaksi ja kaikki suunnitelmat meni uusiksi, jämähdin vanhaan työpaikkaan ja tässä samassa asunnossa elellään edelleen ja mä en jaksa tätä!

Mä oon kuitenkin ollut alkuvuodesta alkusyksyyn asti tosi aktiivinen, ettei sinänsä valittamista, mutta jotenkin kun muutamat haaveet meni nurin, niin tuntuu, että miksi aina minä joustan, eikä kukaan muu?! Nyt kun olen saikulla "ennenaikaisesti" on jotenkin niin turhautunut olo, vaikka kaikki asiat on periaatteessa ihan hyvin. Ja olen niin onnellinen tästä tulevasta vauvastakin, mutta joku nyt tökkii...

Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Mulla on viimeaikoina ollut vähän sellanen olo, että mun elämä jämähti nyt tähän.
Olin keväällä suunnitellut jo kaikenlaista muutosta elämääni ja meidän elämäämme, mutta sitten tulinkin raskaaksi ja kaikki suunnitelmat meni uusiksi, jämähdin vanhaan työpaikkaan ja tässä samassa asunnossa elellään edelleen ja mä en jaksa tätä!

Mä oon kuitenkin ollut alkuvuodesta alkusyksyyn asti tosi aktiivinen, ettei sinänsä valittamista, mutta jotenkin kun muutamat haaveet meni nurin, niin tuntuu, että miksi aina minä joustan, eikä kukaan muu?! Nyt kun olen saikulla "ennenaikaisesti" on jotenkin niin turhautunut olo, vaikka kaikki asiat on periaatteessa ihan hyvin. Ja olen niin onnellinen tästä tulevasta vauvastakin, mutta joku nyt tökkii...

Mulla kestäny jo pidemmän aikaa. En enää uskalla edes haaveilla mistään. Kun en jaksa enää sitä, kun haaveet ei toteudu.

Nyt kun tiedät, että mikä viikonloppu miehelläs on vapaata, ettei ole vielä ohjelmoinut mitään, niin järjestä itelles jotain, soita heti kaverilla ja varaa vaikka teatteriliput tai jotain ja ilmota miehelles kun tulee töistä, että sä meet silloin ja kirjoitat sen seinäkalenteriin ylös. Näin tulee lähdettyä, eikä aina venyttyä toisen menojen mukaan ja siitä saa taas vähän piristettä joksikin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Nyt kun tiedät, että mikä viikonloppu miehelläs on vapaata, ettei ole vielä ohjelmoinut mitään, niin järjestä itelles jotain, soita heti kaverilla ja varaa vaikka teatteriliput tai jotain ja ilmota miehelles kun tulee töistä, että sä meet silloin ja kirjoitat sen seinäkalenteriin ylös. Näin tulee lähdettyä, eikä aina venyttyä toisen menojen mukaan ja siitä saa taas vähän piristettä joksikin aikaa.

Mulla ei oo ketään, joka lähtis mukaan minnekään... Mä haluisin joskus mennä perheenä tai miehen kaa kaksistaan. Ja se ei suostu tekee mun kaa mitään enää koskaan.

Kirjoitit ettei sinulla ole koskaan rahaa mihinkään, mutta miehelläsi on. Onko sinulla oma tili ja omat rahat, vai onko teillä ns yhteiset rahat? Meillä oli aikalailla sama tilanne , mies kävi lätkämatseissa sun muissa, ja mulla ei ollut koskaan mahkuja minnekkään. Ehdotin miehelle, että laitetaan omat tilit joista maksetaan noin puokkiin laskut ja loput jää sit itselle. Tämä on toiminut, minulla on jälleen omaa rahaa, mihin muut ei koske, Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kirjoitit ettei sinulla ole koskaan rahaa mihinkään, mutta miehelläsi on. Onko sinulla oma tili ja omat rahat, vai onko teillä ns yhteiset rahat? Meillä oli aikalailla sama tilanne , mies kävi lätkämatseissa sun muissa, ja mulla ei ollut koskaan mahkuja minnekkään. Ehdotin miehelle, että laitetaan omat tilit joista maksetaan noin puokkiin laskut ja loput jää sit itselle. Tämä on toiminut, minulla on jälleen omaa rahaa, mihin muut ei koske, Suosittelen!

Mun tulot 350e kuussa plus 200 lapsilisiä. Ei muuta. Niistä maksan ruuat, oman puhelimen ja siihen ne meneekin. Mies maksaa lainan ja muut ja käyttää loput niinku haluaa. Mut ei esim. osta lapsille vaatteita.

Yhteistyössä