Siis onko näin että jos laittaa siistit farkut juhliin, niin että se on joku pukeutumisvirhe???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin kuin vastasin jo tuonne toisaalle, niin minä pidän kastejuhlaa sen verran arvokkaana juhlana, että arkivaatteissa en sinne menisi. Farkut kun ovat minulla ihan arkikäytössä =)

No en tiedä millainen pukeutumisvirhe, mutta itse en farkkuja juhliin laittaisi. Meidän nuorimman tytön ristiäisissä kyllä taisi jollakulla olla farkut, enkä sitä sen kummemmin karsastanut, mutta lähtökohtaisesti farkut on arkivaate. Juhliin juhlavaatteet.

Kukin tyylillään, mutta minusta on kunnioittavampaa laittaa juhlallisempaa päälle kuin arkihousut.

Sekin kertoo jotain, että miehen edellisessä (konttori)työpaikalla oli farkkukielto.

no ei se varmaan mikään maata kaatava virhe ole mutta noin yleisesti ottaen se miten juhlaan pukeudut kertoo miten arvostat toisen juhlaa, eli jos menet arkisesti farkuissa antaa ymmärtää ettet pidä tilaisuutta vaivan arvoisena...

ei ole kyllä kovin sopivaa mennä farkuissa ristiäsiin,,,, suorat siistit housut jos ei hametta halua laittaa.
kyllä se on tyylivirhe ja ihmiset kaiken lisäks ajattelee että et ole edes sen vertaa viitsinyt vaivautua että katot mitä juhliin pistät. joku voi pitää kunnioituksen puutteena, varsinkin vanhempi väki

no enpä minäkään hameista kamalasta tykkää, mutta kyllä mulla aina hame löytyy ihan juhlia varten. farkuilla voi tietty johonki "vähemmän merkityksellisiin" juhliin mennä, mutta mun mielestä kastejuhla on niin juhlallinen tilanne ettei farkuilla sinne kannattais lähtee.

ja honostooppari: mun mielestä miehille sopii ihan juhla-asuksi siistit farkut ja juhlapaita mutta naisella mun mielestä hame tai suorat housut on ne juhlavaatteet.

farkut ja farkut. niitàkin on niin erilaisia, arkifarkkuja ja paljon juhlallisempia. ja lopputulos riittuu miten muuten pukeutuu: juhlava paita, siisti look, kampuas, korut, laukku ja kengàt. muutenkin riippuu ristiàisità ja isàntàvàestà.

no meidän pojan ristiäisiss oli ainakin vierailla farkkuja toisilla suoriahousuja ,mitäs siitä nyt sitten...Kaikki olivat mielstäni pukeutuneet siististi,eikö se ole pääasia?

onko sulla nätit kengät/saapikkaat? voisit katkaista huonokuntoisten housujesi lahkeet bootcut-tyylisiksi, ovat muodikkaat ja juhlavien kenkien ja puseron kera oiva juhlavaate.

Yhteistyössä