Auttakkee immeistä hädässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhlavieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juhlavieras

Vieras
Huomenna ylioppilasjuhlat ja just tajusin etten oo sit YHTÄÄN muistanu koko juhlia ja en siis ole miettinyt mitä vaatetta päälle ja mikä lahja! Hyvä minä...

No, kysymys siis voiko laittaa siistit farkut ja nätin paidan vai pitääkö olla joku mekko tai hame?

Ja vielä että voiko antaa kauneudenhoitotuotteita lahjaksi vai onko se liian tavallinen lahja näin hienoihin juhliin?

Okei.. ei farkkuja
Niin ois mulla semmonen kynsienhoitosetti, jossa käsirasva, kynsinauharasva ja sitte semmonen millä hinkataan niit kynsiä että tulee hohtavat! Ainakin ihan arvokas lahja. Mut mietin tykkääköhän .. Tytöstä on kysymys siis :)

Yhdyn edellisiin pukeutumisen osalta, eli ei farkkuja!!
Enkä kyllä ihan allekirjoita tota kynsienhoitosettiäkään :/
Pankista vois vielä hakea lahjashekin? Tiedän, että on persoonatonta, mutta esim. mä olisin kyllä pillastunut totaalisesti (toki salaa, mutta kuitenkin) omissa juhlissani aikoinaan, jos olisin saanut jotain kauneudenhoitototteita lahjaksi. Synttäreille käy, mutta ei valmistujaislahjaksi.

Okei... No sit pistän rahaa! Se kelpaa aina.

Voi vattu... kai mun on sit PAKKO vaan pistää jotain hepenettä päälle vaikka kuinka tuntisin itteni niissä oudoksi...
Mut jos laitan jonku mekon ni käykös semmoset ballerinakengät (mustat) ? Kun en omista korkokenkiä ja ne on vihoviimeset mitä laitan isoihin juhliin!