Siis onko näin että jos laittaa siistit farkut juhliin, niin että se on joku pukeutumisvirhe???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Paha vastata tähän kun en omista yhtään tuulipukua, mieheni firma kustansi just jokaiselle työntekijälle ja puolisoille talvitoppapuvun ja minä kiletäydyin kunniasta, en näe mitään syytä haalia itselleni vaatetta vain koska saa jos en ikinä aio käyttää.

Itse oilsin ottanut ja lahjoittanut sen eteenpäin johonkin vähävaraisten joulukeräykseen.

Nolompaa siinä olisi ollut sitten, se kun joku olisi havainnut että annan pois firman antaman lahjan. Ja koska siellä porukka myös tietää, että olen aika pikkuisen kokoinen niin en voinut tilata isompaa kokoakaan ja lahjoittaa esim. anopille..

Minusta hyväntekväisyys ei ole ikinä noloa. Jos joku olisi kyseenalaistanut teon, niin kasvojen pelastamiseksi (?) olisi voinut sanoa, ettei se sitten istunutkaan hyvin.

minä nyt ompelin noi mustien housujen lahkeet, ja laitan siis ne, saappaat ja valkomustan paidan ja mustan jakun. ja musta valkoinen käsilaukku!

että niillä lähetään nyt tällä kertaa... :wave: 50min päästä

Minä olen myös sitä mieltä, että farkut eivät sovi mihinkään juhliin muuten kuin korkeintaan alle kouluikäiselle pojalle (tai uhmakkaalle murkulle ;) ) valkoisen paidan ja kenties solmion kera.

Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:
minä nyt ompelin noi mustien housujen lahkeet, ja laitan siis ne, saappaat ja valkomustan paidan ja mustan jakun. ja musta valkoinen käsilaukku!

Hyviä juhlia teille

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Hyviä juhlia teille

:wave:

Ohoh, nuohan kuulostaa tyylikkäiltä vaatteilta. :) Miksi ollenkaan harkitsit farkkuja? :D

se riippuu siitä miten muu porukka pukeutuu eli jos koko poppoo on rennoissa vaatteissa niin sitten ei oo paha laittaa farkkuja mut jos muut on puku ja kraka päällä ja naisilla mekot jne niin sit ne ei kato ehkä hyvällä...
ja jos laitat farkut niin mun mielestä ne ei silon saa olla niitä jo valmiiksi kulutettuja versioita...

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
en nyt sit todellakaan tiiä mitä laittaa!!! koska mulla ei ole mitään siistejä suoria housuja! |O |O yhdet on ja ne on ihan kauheessa kunnossa lahkeista!

käy nopsaa hakemas halppiksesta suorat housut tai joku pitkä mekko.

Kyllä minusta siistit farkut käy, turha ostaa yhtä tilaisuutta varten epämukavat suorat housut.
Mulla löytyy kyllä kaapista suoria housuja ja hameita mutta harvemmin käytän, ristiäisiin, rippijuhliin ja häihin lähinnä.

Kun ne farkut yhdistää kivaan paitaan ja pikkutakkiin niin asu on ihan ok.

Tuota peesailen, eli sopivalla yhdeitelmällä farkuistakin saa juhlavan vaatteen perhepiirin tilaisuuksiin. Juhlava paita, pikkutakki, laitetut hiukset, sopivat korut ja ehostus niin on jo ihan eri näköinen mitä farkuissa ja kauhtuneessa collegessa. :)

Itse miettisin tialsuutta milainen se on. Siis perhepiirin ristiäiset kotona on minulle erialinen juhla kuin esim kaverin lapsen ristiäiset joihin oli yhdistettynä vanhempien vihkiminen, vieraita toistasataa ja juhlahuoneistot ym viimeisen päälle. Niihin ristiäisiin en olisi farkuissa mennyt, vaikka tavallisempiin joskus olenkin.

voikos farkut sit laittaa lapsen koulun juhlaan? mulla toinen käsi paketissa enkä pääse shoppailemaan (vaatteiden pukeminen kotonakin hankalaa saatikka ahtaassa sovituskopissa) ja miun ainoot mustat suorat housut on liian isot!

Kuulostaa muuten oikein sopivalta, mutta et kai käytä sisällä samoja saappaita kuin ulkona... Se on pahempi tyylimoka kuin farkut: osoittaa todellista ajattelemattomuutta (pakostikin on ulkolikaa hieman).

Yhteistyössä