Siis oikeesti...Suomen presidentit!?!?!

  • Viestiketjun aloittaja "Melody"
  • Ensimmäinen viesti
pöööööö
Palstalla on jo monta viikkoa ollut joku ääliö mies provoilemassa "tyhmille naisille". Aloitukset tunnistaa siitä, että niiden laatija käyttäytyy kuin vähämielinen (esim. ketjut, joissa aloittaja luettelee vakavan sairauden oireita eikä muka tajua, että pitää mennä lääkäriin tai ei halua jättää miestä joka hakkaa) ja että nimimerkki on joku naisen nimi.
 
trollolololllo
Hän oli kyllä Urho Kekkonen. Voi jessus!!!! Mauno Koivisto, Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Sauli Niinistö. Mitä koulua te olette käyneet???
Suomen presidentit opetellaan jo ala-asteella ja nämä oli nuo 5 viimeisintä pressaa.

Tieto tosin on suht irrelevantti muutamaa viime presidenttiä lukuun ottamatta. Opetellaanhan siellä ala-asteen vitosella vaikka mitä muutakin. Itse pidän esimerkiksi englannin kielen taitoa tärkeämpänä kuin joidenkin kuppaisten pressojen nimien muistamista.
 
djglkamvds
Alkuperäinen kirjoittaja KukaKetäHäh;29975780:
Itse muistan Niinistön ja Halosen. Ahtisaaren nimen olen kuullut mutta Kekkonen??? Eipä soita mitään kelloja?!?!

Kekkonen oli kuulemma diktaattori ja muutenkin aika paska jätkä. (aikalaisilta kuultua)
 
vierailija
Juteltiin viikonloppuna yhden kaverin kanssa suomen pressoista. Itse en muistanut kuin Sauli Niinistön ja Tarja Halosen. Muistelin kyl et joku lihava oli ennen Tarjaa mutta ei tullut nimi mieleen.

Kaveri väitti että ennen sitä lihavaa oli joku Rauno tai Tauno Koivisto pressana :D Nauroin ihan täysillä. Siis Rauno tai Tauno!!!

Mutta paras oli että ennen sitä oli pressana ollut URPO KEKKONEN!! Siis ihan oikeesti. Miten suomessa on voinut olla niin hölmön niminen pressa? Kuka sitäkin on äänestänyt??

Naurattaa vieläkin kun ajattelen että pressana on Urpo Kekkonen. Tulee joku tosi tyhmä mieleen. Onneksi en ole elänyt silloin. olisin varmaan hävennyt ulkomailla kun suomessa on Urpo pressana!!
Martin Ahtisaarikangas!
 

Yhteistyössä