Siis oikeesti...Suomen presidentit!?!?!

  • Viestiketjun aloittaja "Melody"
  • Ensimmäinen viesti
Eipro
Mäkään en osaa luetella ulkomuistista kaikkia suomen presidenttejä, mutta kuitenkin Urho Kaleva Kekkosen ja muutaman viimeisimmän osaan. Tiedän jopa ketkä presidentit ovat yhä hengissä. Joku raja sitä tyhmyydelläkin.
Täh? Siis hengissä? No ainakin Niinistö ja Halonen. Kai noi nyt tietää kaikki. Kehu seuraavaksi miten tiedät onko vesi märkää!! :D :D

Ihme pätemistä joillain :(
 
Kaarlo Juho.Ståhlberg (28.1.1865 - 22.9.1952) 1919-1925

Lauri Kristian.Relander (31.5.1883 - 9.2.1942) 1925-1931

Pehr Evind.Svinhufvud (15.12.1861 - 29.2.1944) 1931-1937

Kyösti Kallio (10.4.1873 - 19.12.1940) 1937-1940

Risto Heikki Ryti (3.2.1889 - 25.10.1956) 1940-1944

Carl Gustaf Emil.Mannerheim (4.6.1867 - 28.1.1951) 1944-1946

Juho Kusti Paasikivi

ja tuossa nuo aikaisemmat. Pakko laittaa, että edes jossakin olet ne lukenut.
Ohhoh, ja minä kun ajattelin että yläasteen presidentti "tuska" (tehtiin jokaisesta presidentistä esitelmä) ei tuonut mitään hedelmää mutta kas kas, mä muistin kaikki muut paitsi Ståhlbergin.
 
"kreetta"
Sauli Niinistö, Tanja halonen, ahti saari, Koivisto, kekkonen, manerheim... kyllähän nuo opetetaan jo ala koulussa. Ihme tyhmyyttä ilmassa, soskun asiakkaita luultavasti.
 
"Vieras"
[QUOTE="kreetta";28457489]Sauli Niinistö, Tanja halonen, ahti saari, Koivisto, kekkonen, manerheim... kyllähän nuo opetetaan jo ala koulussa. Ihme tyhmyyttä ilmassa, soskun asiakkaita luultavasti.[/QUOTE]

Tyhmyyttä joo. Kuka on ahti saari? Tai Tanha halonen? manerheim, no yksi kirjan puuttuu. ala koulu?

Oletko isoista kirjaimista kuullut, että käytettäisiin erisnimien kohdalla?
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28458201]Tyhmyyttä joo. Kuka on ahti saari? Tai Tanha halonen? manerheim, no yksi kirjan puuttuu. ala koulu?

Oletko isoista kirjaimista kuullut, että käytettäisiin erisnimien kohdalla?[/QUOTE]

Kato, osu omaan nilkkaan. Siis Tanja piti kirjoittaa.
 
History teaches
Ei kyllä kuulosta kovin moni tutulta. Ainakaan noi ruotsalaiset nimet. Mannerheimilla ainakin on joku patsas mutta liittyykö se presidenttinä oloon? Tuskin. Kun patsaassa on hevonenkin. Muilla ei ole edes patsaita.
 
Turmellusta
Älä tee pilaa Urhostamme. :( Ja muutenkin, presidentit ansaitsivat kansan tuen ja kunnioituksen! Ei ollut hauska provo eikä olisi ollut hauska vaikka ei olisikaan ollut provo.
 
Nyt on ihan vihoviimeinen hetki aloittaa säästäminen. Säikähdin vallan helvetisti, että nämä ihmiset tulee aikoinaan maksamaan mun eläkkeeni. Joko en tule koskaan pääsemään eläkkeelle tai sitten se on vielä pienempi kuin nyt oletettu 40% ansiotulosta. Yhteiskunnan tulevaisuus on taattu näinkin fiksujen käsissä.
 
"Henrietta"
Nyt on ihan vihoviimeinen hetki aloittaa säästäminen. Säikähdin vallan helvetisti, että nämä ihmiset tulee aikoinaan maksamaan mun eläkkeeni. Joko en tule koskaan pääsemään eläkkeelle tai sitten se on vielä pienempi kuin nyt oletettu 40% ansiotulosta. Yhteiskunnan tulevaisuus on taattu näinkin fiksujen käsissä.
Liittyykö tämä nyt mitenkään että onko pressa urho vai urpo tai onko halone eka naispressa vai toka? Niimpä. Pysy aiheessa jos osaat vastata asiallisesti kysymyksiin tai ole hiljaa niin et paljasta tietämättömyyttäsi.
 
[QUOTE="Henrietta";28469417]Liittyykö tämä nyt mitenkään että onko pressa urho vai urpo tai onko halone eka naispressa vai toka? Niimpä. Pysy aiheessa jos osaat vastata asiallisesti kysymyksiin tai ole hiljaa niin et paljasta tietämättömyyttäsi.[/QUOTE]

Se liittyy silleen aiheeseen, että jos yleissivistys ja Suomen koulutustaso on tätä luokkaa tää maa on ajettu konkurssiin idioottien toimesta sitten kun mun pitäisi alkaa eläkettä saada. Kas kun tässä maassa noi eläkemaksut ei mene omaan pussiin vaan edellisen ikäluokan.
 
Sori vaan
Se liittyy silleen aiheeseen, että jos yleissivistys ja Suomen koulutustaso on tätä luokkaa tää maa on ajettu konkurssiin idioottien toimesta sitten kun mun pitäisi alkaa eläkettä saada. Kas kun tässä maassa noi eläkemaksut ei mene omaan pussiin vaan edellisen ikäluokan.
Ai että ei muka eläkket tule itselle? Tuttu on mt-eläkkeellä ja kyllä vaan tulee tilille joka kuukausi eläke. Sori vaan.
 

Yhteistyössä