"vieras"
Enää, ei enääNEi suomessa ole varapressaa
Ainakaan enään, kuka muka Niinistön varapressa on?
Enää, ei enääNEi suomessa ole varapressaa
Ainakaan enään, kuka muka Niinistön varapressa on?
Esim Ahti Karjalainen tai Joonas Virolainen oli kai varapresidenttejä Kekkosen ja Paasikiven aikana.No kerroppas kuka se sitten ennen oli? Tai Halosen varapresidentti?
Hän oli kyllä Urho Kekkonen. Voi jessus!!!! Mauno Koivisto, Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Sauli Niinistö. Mitä koulua te olette käyneet???
Suomen presidentit opetellaan jo ala-asteella ja nämä oli nuo 5 viimeisintä pressaa.
Alkuperäinen kirjoittaja KukaKetäHäh;29975780:Itse muistan Niinistön ja Halosen. Ahtisaaren nimen olen kuullut mutta Kekkonen??? Eipä soita mitään kelloja?!?!
Onko teillä jätetty englannin opettelu kouluun? Toivottavasti ymmärsin väärin.Tieto tosin on suht irrelevantti muutamaa viime presidenttiä lukuun ottamatta. Opetellaanhan siellä ala-asteen vitosella vaikka mitä muutakin. Itse pidän esimerkiksi englannin kielen taitoa tärkeämpänä kuin joidenkin kuppaisten pressojen nimien muistamista.
Mauno Koviston hautajaiset olivat helatorstaina. Kekkosen hautajaiset olivat 1986. Sen jälkeen oli pitkään tilanne, ettei Suomessa ollut elossa yhtään entistä presidenttiä. Vasta 1994, kun Ahtisaari astui virkaansa, oli jälleen elossa oleva ex-presidentti.Oliko se Koivisto vai Kekkone joka kuoli äsken ja näytettii telkkarissa hautajaiset?
Pötyä. KUn olit ala-asteella, kukaan noista ei ollut vielä ollut presidentti, paitsi Kekkonen.Hän oli kyllä Urho Kekkonen. Voi jessus!!!! Mauno Koivisto, Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Sauli Niinistö. Mitä koulua te olette käyneet???
Suomen presidentit opetellaan jo ala-asteella ja nämä oli nuo 5 viimeisintä pressaa.
Ruotsin kuningas on Kaarle Kustaa.Tiedoksesi vaan, että Ruotsin kuningas on Karl-Kustav tai Philip. Tollaset homopuheet osoittaa vaan typeryyttä.
Itseasiassa Paasikiven vaimo Alli Paasikivi tuli tästä niin kuuluisaksi, että vieläkin kuulee välillä sanottavan noita roikkuvia käsivarsiläskejä alleiksi.Paasikiviki oli joskus pressana ja tunnettii roikkuvista käsilihoista joita esitteli vierailleen
Eikun siitä, että näyttäytyi illallisilla hihattomassa puvussa josta ne näkyi.Itseasiassa Paasikiven vaimo Alli Paasikivi tuli tästä niin kuuluisaksi, että vieläkin kuulee välillä sanottavan noita roikkuvia käsivarsiläskejä alleiksi.
Martin Ahtisaarikangas!Juteltiin viikonloppuna yhden kaverin kanssa suomen pressoista. Itse en muistanut kuin Sauli Niinistön ja Tarja Halosen. Muistelin kyl et joku lihava oli ennen Tarjaa mutta ei tullut nimi mieleen.
Kaveri väitti että ennen sitä lihavaa oli joku Rauno tai Tauno Koivisto pressana Nauroin ihan täysillä. Siis Rauno tai Tauno!!!
Mutta paras oli että ennen sitä oli pressana ollut URPO KEKKONEN!! Siis ihan oikeesti. Miten suomessa on voinut olla niin hölmön niminen pressa? Kuka sitäkin on äänestänyt??
Naurattaa vieläkin kun ajattelen että pressana on Urpo Kekkonen. Tulee joku tosi tyhmä mieleen. Onneksi en ole elänyt silloin. olisin varmaan hävennyt ulkomailla kun suomessa on Urpo pressana!!