Siis nyt mä sen ratkaisin!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Nimittäin ton olohuoneen seinän kun perhanan Jonsered sai aikaan sen, että mun on nyt pakko saada toi yksi seinä tehtyä.
Siihen tulee tätä:
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tuotteet/sisamaalit/koristepinnoitus/kevyt-rae_koristepinnoite.520.shtml
Ei tarvi miettiä, mitä tolle pohjalle tekee :saint:
 
:D

Älä sitten vain alasti kaatuile seinää vasten, saattaa karhia. ;) Minä löysin ihanaa kangasta ja halvalla... Nyt suunnittelen tapiseeraavani sillä alakerran käytävän :whistle: tai jos sittenkin vessan oven ja unohtaisin karpin kokonaan. Tai... tai...
 
No kun on pakko tehdä kompromiseeja sen tosiasian kanssa, että musta ei kertakaikkiaan ole mihinkän suurempaa huolelisuutta vaativaan pohjatyöhön, kun pitä tulla valmista ja mieliten nopeasti.
Nyt mä toivonsormet ja varpaat ristissä, että huomenna on tilipäivä ja pääsen maalikauppaan -ja voin mä ruokaakin ostaa, kun on paripivää syöty munia ja näkkäriä :laugh:
 

Similar threads

B
Viestiä
1
Luettu
1K
Seksi
justiinsa juu
J

Yhteistyössä