Nimittäin ton olohuoneen seinän kun perhanan Jonsered sai aikaan sen, että mun on nyt pakko saada toi yksi seinä tehtyä.
Siihen tulee tätä:
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tuotteet/sisamaalit/koristepinnoitus/kevyt-rae_koristepinnoite.520.shtml
Ei tarvi miettiä, mitä tolle pohjalle tekee :saint:
Siihen tulee tätä:
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tuotteet/sisamaalit/koristepinnoitus/kevyt-rae_koristepinnoite.520.shtml
Ei tarvi miettiä, mitä tolle pohjalle tekee :saint: