[QUOTE="huh";26903208]Jatkuvasti kuulee siitä että joku on ihana mutta ulkonäkö ei miellytä, vaikka kyseessä olisi tuiki tavallisen näköinen mies, mutta ei ulkonäön perusteella kelpaa.
Itse valitsin täysin luonteen vuoksi kumppanini lukuisten komistuksien jälkeen, kun tajusin viimein, että ulkonäöllä on pitkässä suhteessa HYVIN vähän merkistystä, ei oikeastaan ollenkaan. Se on niin vähäpätöinen asia siinä vaiheessa kun se komistus pettää, hakkaa tai jättää. En tietenkään tarkoita että komeat miehet aina ovat tällaisia, mutta selvästi useammin.
Muilla asioilla on NIIN PALJON enemmän merkitystä jos onnellisen liiton haluaa, että ihmettelen suuresti miksi se ulkonäkö on niin tärkeetä? Itse haluan elää onnellisesti, mieluummin kuin pelkällä kauniilla ulkokuorella jonka sisältö voi olla mitä on.
Eli miksi etsiessänne kumppania etsitte automaattisesti sitä tosi komeaa? Miksi ette etsisi itsellenne sopivaa mukanaa ihmistä jonka kanssa kulkea läpi elämän?
Uskomattominta on kommentti jossa minulle sanottiin ihmeissäni, miksi en seurustele miehenä yhtä komean kuin itse olen naisena kaunis, kanssa. :O
No koska komealla ulkokuorella ei pitkälle pötkitä, se on niin pieni pintaraapaisu kaikessa, etten enää koe sitä merkitykselliseksi.[/QUOTE]
Ulkonäköhän voi miellyttää vaikka ei näyttäisi keniltä, adonikselta.
Yleensä ihmiset on keskenään ns. samaa tasoa ulkoisesti.
Paitsi itse koen et mieheni on paremman näköinen kokonaisuus mitä itse olen.