Siis miten sillä miehen ulkonäöllä on niin paljon merkitystä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon varman pinnallinen mutta mun mielestä pitää tuntea vetoa toisen ulkonäköönkin. jos toinen on tosi ruma puolison mielestä ni uskon että jossain vaiheessa tulee ongelmia parisuhteessa, esim. seksin osalta. exän kanssa mulla oli just toi että jossain vaiheessa en enää halunnu seksiä sen kanssa koska en tuntenu mitään vetoa häneen ulkonäöllisesti. nykyisen kanssa ei oo mitään ongelmia koska molemmat pidetään toista hyvännäköisenä. ja en nyt sano sitä että ulkonäkö on tärkeintä. kyllä mä miehessäni rakastuin ihan muuhun kuin ulkonäköön.

Henkisesti köyhän kommentti. :D

Onks tää sun isipapan vai kaverin ajatus? Vai ihan ikioma?

Isipappa on tota mieltä ja niin on kaveritkin. Näin se on. Kattokaa ny vaikka kaiken maailman rikkaita rumia ukkoja joilla on mallitypyt kainalossa. Sitten taas kellään rikkaalla miehellä ei oo koskaan rumaa naista. Rikkaalla naisella voi sitten olla ihan mimmosia miehiä tahansa.

[QUOTE="mie vaan";26903948]Eräs viisas sanoi aikoinaan, että "ulkonäöllä ei ole väliä" on rumien ihmisten puheita.[/QUOTE]

:D

Ihan niinku ihan kaikkiin asioihin, tähänkin asiaan on kaikenlaista mielipidettä. Koittaen jyrätä toisensa kuten aatteetkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rasmussetä;26903970:
Isipappa on tota mieltä ja niin on kaveritkin. Näin se on. Kattokaa ny vaikka kaiken maailman rikkaita rumia ukkoja joilla on mallitypyt kainalossa. Sitten taas kellään rikkaalla miehellä ei oo koskaan rumaa naista. Rikkaalla naisella voi sitten olla ihan mimmosia miehiä tahansa.

Massasielun näkemys! En suostu, lälläslää! :laugh:

mä oon varman pinnallinen mutta mun mielestä pitää tuntea vetoa toisen ulkonäköönkin. jos toinen on tosi ruma puolison mielestä ni uskon että jossain vaiheessa tulee ongelmia parisuhteessa, esim. seksin osalta. exän kanssa mulla oli just toi että jossain vaiheessa en enää halunnu seksiä sen kanssa koska en tuntenu mitään vetoa häneen ulkonäöllisesti. nykyisen kanssa ei oo mitään ongelmia koska molemmat pidetään toista hyvännäköisenä. ja en nyt sano sitä että ulkonäkö on tärkeintä. kyllä mä miehessäni rakastuin ihan muuhun kuin ulkonäköön.

Ei toi ole pinnallista, aika syvää itse asiassa. Seksuaalinen vetovoima siis.

Mutta muut ei saisi määrätä sitä, muokata.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;26904013:
Siis mitä nämä ketjussa mainitut "Kenit" oikein ovat, ja kenen mielestä ne sitten ovat hyvännäköisiä? Täällä palstallahan oppii uusia, mielenkiintoisia asioita kanssaihmisistä.

Kai ne on miehisiä vastineita naiskaunottarille.

Kun tapasin mieheni, ekana kiinnitin huomiota hänen ulkonäköönsä ja ääneen. Siinä ei sitten mennyt kuin muutama sekunti kun huomasi minutkin. Mutta uskon että jo tuossa hetkessä, katseiden kohtaamisessa oli jo tiettyä latausta ja jotain mikä sai meidät juttelemaan, viettämään iltaa ja lopulta sopimaan seuraavasta tapaamisesta. Yhtä hyvin oltais voitu vaan hymyillä ystävällisesti tuossa tilanteessa ja jatkaa eri suuntiin matkaa.

Hän oli ja on hurmaavan komea, en minä silloin ajatellut että tuossapa mulle aviomies ja isä lapsilleni, ajattelin ihan muita käyttötapoja hänen varalleen :rolleyes:

Uskon että henkilö joka arvottaa myös kumppanin ulkonäköä johonkin pisteeseen, tietää sen mahdollisuuden ettei sitä kaavailemaansa pakettia koskaan tule tapaamaan.

Tuleeko se herra (tai rouva) Oikea hakemalla ja etsimällä vastaan vai tavataanko hänet sattumalta? Kumpaan itse uskotte?

Mietin tässä vaan, että entäs, jos toinen olisi kovin epäsiisti - haisisi hielle tai ei pesisi hiuksiaan riittävän usein, kulkisi paskaisissa vaatteissa... olisivatko ne ymmärrettäviä syitä, ettei kykene näkemään toista varteenotettavana kumppanina? Ulkoisia seikkojahan nekin ovat, joten onko pinnallista ja surullista, jos sellainen mies ei kelpaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;26904079:
Mietin tässä vaan, että entäs, jos toinen olisi kovin epäsiisti - haisisi hielle tai ei pesisi hiuksiaan riittävän usein, kulkisi paskaisissa vaatteissa... olisivatko ne ymmärrettäviä syitä, ettei kykene näkemään toista varteenotettavana kumppanina? Ulkoisia seikkojahan nekin ovat, joten onko pinnallista ja surullista, jos sellainen mies ei kelpaa?

Mulle toi ylittää rajan jo reippaasti! :D

Yhteistyössä