Olen 70-luvulla syntynyt ja 80-luvulla tiirasin telkkarista Pikku Kakkosta ja muita lastenohjelmia. En tiedä että mikä tauko silloin oli Muumeissa kun niitä ei missään näkynyt (tai sit meikäläinen kattoi aina väärää kanavaa...).
Omien lasten kautta olen Muumeihin tutustunut mutta huomaan etten pääse niihin enää sisälle vaikka haluaisinkin. Sitten tuntuu että niitä hahmoja on miljoona, ja juuri kun olen kaikki Nipsut ja Hipsut painanut mieleen niin eikös kohta pulpahda joku Hosuli...ja Sosuli. :O
Eli mitä mä muistan on...
- Muumipeikko. Siis se peruslöllerö jolla ei ole suuta.
- Muumimamma. Nätti esiliina mutta yläosa puuttuu.
- Joku Niiskuneiti joka on aina harja kädessä.
- Sit joku ad/hd-taivaanrannanmaalari Nuuskamuikkunen, joka aina häippäsee reissuun määräämättömäksi ajaksi (sori ad/hd:t...itse olen addi)
- Hattivatit. Vai onko ne Hattiwatit?
- Poliisipäällikkö
- Kenguru jonka nimi on ilmeisesti Nipsu?
-Näkymätön Ninni
- Sit se joku Hosuli ja Sosuli.
Tässäkö ne oli?
Omien lasten kautta olen Muumeihin tutustunut mutta huomaan etten pääse niihin enää sisälle vaikka haluaisinkin. Sitten tuntuu että niitä hahmoja on miljoona, ja juuri kun olen kaikki Nipsut ja Hipsut painanut mieleen niin eikös kohta pulpahda joku Hosuli...ja Sosuli. :O
Eli mitä mä muistan on...
- Muumipeikko. Siis se peruslöllerö jolla ei ole suuta.
- Muumimamma. Nätti esiliina mutta yläosa puuttuu.
- Joku Niiskuneiti joka on aina harja kädessä.
- Sit joku ad/hd-taivaanrannanmaalari Nuuskamuikkunen, joka aina häippäsee reissuun määräämättömäksi ajaksi (sori ad/hd:t...itse olen addi)
- Hattivatit. Vai onko ne Hattiwatit?
- Poliisipäällikkö
- Kenguru jonka nimi on ilmeisesti Nipsu?
-Näkymätön Ninni
- Sit se joku Hosuli ja Sosuli.
Tässäkö ne oli?