Siis mitä tässä työssä oikein on työnkuva?

http://www.clio.fi/clio_ilmoitus.php?id=1412

Etsimme nyt asiakasyrityksellemme
PALVELUKESKUSTYÖNTEKIJÄÄ KESÄKSI
TORNIOON

Asiakkaamme hakee kauttamme palvelukseensa palvelukeskustyöntekijöitä toukokuun alusta elokuun loppuun saakka. Työ sopii loistavasti kesätyöksi.

Toimit osana ammattitaitoista
yhteyskeskuspalvelut -osastoa tehden monipuolista myynti- ja markkinointityötä sekä erilaisia
asiakaspalvelutehtäviä. Kokemus alalta on eduksi, mutta ei pakollinen. Tehtäviin valitut
koulutetaan.

Yritys tarjoaa:

- Viihtyisän työympäristön ja mukavat työkaverit
- Nykyaikaiset työvälineet
- Koulutuksen tehtävään ja jatkossa muihin projekteihin
- Täyden tuen työllesi
- Sekä paljon muuta...

Työntekijöiden keskikuukausiansio kokoaikaisella työntekijällä on 1550-2800 ?/kk

*******************************************************'

Mulla tulee palvelukeskuksesta mieleen joku hoitokoti. Ikinä en oo täällä tämännimistä yritystä nähny. Täss nyt kuitenkin ilmeisesti markkinoidaan jotain, mutta mitä? Se olis kiva tietä ennen ku päättää suuntaan tai toiseen yrittääkö tuonne päästä :whistle:
 
Tuo yhteyskeskuspalvelut "paljastaa" aika hyvin. Oma ammattini on nimittäin toistaiseksi "yhteyskeskusammattilainen" ja sitähän se on; puhelinmyyntiä kansan kielellä. Eli erilaisia toimeksiantoja,voi olla liittymämyyntiä, vakuutusmyyntiä, esim. jonkun firman asiakaspalvelua.. ja kaikkea yleensä saman päivän aikanakin. Osan sinä soitat asiakkaalle päin, ja osa taas yhdistyy asiakkaalta sulle, tai sille joka millonkin on vapaana "luureissa".. Semmonen työ, et siitä joko tykkää (niinku minä) tai sitten inhoaa. Usein sen tykkäämisen pohjalta menee tilikin. Peruspalkka mulla on pikkusta vajaa 8 e, ja provikoiden kanssa keskituntiansio on jotakin 12e. Oliko mitään apua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Tuo yhteyskeskuspalvelut "paljastaa" aika hyvin. Oma ammattini on nimittäin toistaiseksi "yhteyskeskusammattilainen" ja sitähän se on; puhelinmyyntiä kansan kielellä. Eli erilaisia toimeksiantoja,voi olla liittymämyyntiä, vakuutusmyyntiä, esim. jonkun firman asiakaspalvelua.. ja kaikkea yleensä saman päivän aikanakin. Osan sinä soitat asiakkaalle päin, ja osa taas yhdistyy asiakkaalta sulle, tai sille joka millonkin on vapaana "luureissa".. Semmonen työ, et siitä joko tykkää (niinku minä) tai sitten inhoaa. Usein sen tykkäämisen pohjalta menee tilikin. Peruspalkka mulla on pikkusta vajaa 8 e, ja provikoiden kanssa keskituntiansio on jotakin 12e. Oliko mitään apua?
Oli. Kiitti. :D Ois se vähän parempi ku tää nykynen. :D
 

Yhteistyössä