siis mitä ihmettä tää on??

Tää on nyt jotain ihan kummallista! Muutamia viikkoja sitten meidän pihalta löyty epämäärisiä oransseja palleroita. Niitä oli noin 10, kooltaan peukalonkynnen kokoisia ehkä muutama isompikin ja pari pienempää. Kun niitä painoi sisältä plumpsahti oranssia nestettä, koostumukseltaan samanlaista kun maali. Mutta maalia se ei ole! Säikähdin kamalasti niitä kun pelkäsin että ne on jotain myrkkyä. (Meillä kuoli koiranpentu 6kk talvella mystisesti ja eläinlääkäri epäili myös myrkytystä, ja naapurissa asuu eläinten vihaaja) Meillä on nyt uusi koiranpentu että sen takia säikähdin, jos joku oikeasti yrittää myrkyttää pentua. Soitin poliisille ja ne tuli kattomaan ihmepalleroita ja olivat myös ihan ymmällä. Eivät olleet ennen nähny tommosia. Ottivat näytteet ja sano että jos paljastuu myrkyksi siitä tulee rikosilmoitus. Mutta testin tulosta en ole vieläkään saanu, eli en tiedä mitä kummaa se on. Meni pari viikkoa niin taas löysin maasta niitä. Tällä kertaa 3. Yksi oli paljon suurempi kun mikään ekalla kerralla löydetyistä. Ja taas tänäiltana. Tuun kaupasta lasten kanssa ja huomaan maassa oransseja pallukoita. Nyt ne oli ihan pieniä. Nuppineulanpään kokoisia. Mä jätin ne maahan kun mun mies ei ole vielä kertaakaan niitä nähnyt. Ekakerralla poliisit vei ne mennessään ja se oli töissä ja toisella kerralla ite vein ne poliisille. No lähettiin sisälle lasten kanssa iltapalaa laittaan. Syötiin ja mä kävin vilkaseen niitä pallukoita ulkona. Ne oli kasvanu!!! En ole sekoamassa vaikka tää voi siltä vähän kuulostaa. Muutama naapurikin on ne nähny ja ihmettelee et mitä hittoa ne on! Ja äsken kun mies tuli kotiin ja näytin ne sille, ne oli edelleen kasvanu. Ne oli noin etusormen kynnen kokoisia! Osaako joku kertoa mitä kummaa meidän pihassa oikeen on! Tää jo raastaa mieltä ja isompi lapsistakin on peloissaan kun ei tiedetä onko se jotain myrkkyä vai mitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
No jos ne on jotain sieniä?
Ihan ekkana tuli mieleen että ne on sellasia lasten kuulapysyn panoksia, muta jos niitä on erikokosia, ni ei ne sitte niitä oo :|
Miulekin tuli mileeen ensin värikuulat kun puhuttiin maalimaisesta aineesta sisällä, mutta ei värikuulat kyllä kasva vaikka niitä eri kokoisia voisikin olla olemassa.
 
Niksu
Voiko olla jotain väripyssyjen panoksia tms?? Mutta ei ne tietty kyllä kasvais. aattelin vaan, että oisko siinä naapurien tenavat leikkiny jollain väripatruunoilla ja niitä lentäny teijän pihaan.
 
mää
Hui kamalaa! Tosiaan, joku ukoavaruuden hyökkäys tuli mullekin ekana mieleen. Ei toi voi olla totta... Jos on, on kyllä tosi pelottavaa! Jos niistä palleroista kuoriutuu jotain örkkejä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Voisiko olla joku sieni?

Tuskin ne kasvaisi jos olisivat jotain myrkky palleroita.
Mutta soittele sinne poliisilaitokselle ja kysy mitä ovat palluroista saaneet selville.
Sitä mekin miehen kanssa nyt ihmetellään ettei nyt luulis myrkyn kasvavan. Mutta miten sienikään niin nopeaa kasvais? 2 tunnissa etusormenpään kokoiseksi nuppineulanpään kokoisesta? En tiiä, tää on ihan outoo!!
 
Nyt se sit tapahtuu ja alkaa nannun pihalta. Ihmiskunta joutuu kadotukseen, ulkoavaruus hyökkää ja meitä ei pelasta mikään.

*pakenee pommisuojaan, jos se auttais.. tietääkö kukaan :LOL: *

Joo en ole hullu, tuli vaan mieleen noista edellsistä :LOL:
 
mä oon pari kertaa nähny puistossa samanlaisia palleroita, mutta turkooseja. Tuli mieleen et voisko ne olla jotain nurmikon lannoiterakeita? Vähän kyllä hirvitti kun meidän pikkuinen nappailee millon mitäkin suuhunsa maasta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä oon pari kertaa nähny puistossa samanlaisia palleroita, mutta turkooseja. Tuli mieleen et voisko ne olla jotain nurmikon lannoiterakeita? Vähän kyllä hirvitti kun meidän pikkuinen nappailee millon mitäkin suuhunsa maasta!!
Ei meillä ole käytetty mitään nurmikonlannoitetta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nannu:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Voisiko olla joku sieni?

Tuskin ne kasvaisi jos olisivat jotain myrkky palleroita.
Mutta soittele sinne poliisilaitokselle ja kysy mitä ovat palluroista saaneet selville.
Sitä mekin miehen kanssa nyt ihmetellään ettei nyt luulis myrkyn kasvavan. Mutta miten sienikään niin nopeaa kasvais? 2 tunnissa etusormenpään kokoiseksi nuppineulanpään kokoisesta? En tiiä, tää on ihan outoo!!
Itse asiassa sienet voivat kasvaa vielä tuotakin nopeammin. Mä veikkaisin sientä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:
Voiko olla jotain väripyssyjen panoksia tms?? Mutta ei ne tietty kyllä kasvais. aattelin vaan, että oisko siinä naapurien tenavat leikkiny jollain väripatruunoilla ja niitä lentäny teijän pihaan.
Me asutaan tässä niin "vanhusten" ympäröimänä ettei ihan naapareissa ole muuta kuin lastenlapsia silloin tällöin. Eikä ne ole värikuula-aseitten kuuliakaan.
 

Yhteistyössä