Auton vaihtaminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi!

Vanha auto on ruostunut käsiin ja ajattelin vaihtaa koslaa. Auton tekniikka on ollut äärimmäisen lujaa tekoa, mutta peltejä ei enään jaksa korjata lainkaan.

Toyotat ovat yllättävän kalliita, jos haluaa uudemman ja mahdollisimman vähän ruosteisen auton. Olen katsellut muita automerkkejä ja on suuri kiusaus vaihtaa merkkiä hinnan takia. Varustelutkin parempia esim. Fordilla, VAG autoilla ja muilla merkeillä.

Kannattaako siirtyä Toyotasta vaggilaiseen?

Saisin samalla hinnalla uudemman Vw konsernin auton, kuin Toyotan, jossa olisi paljon iän tuomaa kulumaa. Ajotuntuma ja ergonomiakin parempia muissa merkeissä. Kertokaa nyt suoraan, mitä itse tekisitte. Maksan autosta korkeitaan 6000€, joten parempaa en saa palkallani. Perus bensa kortteroa etsin.
 
vierailija


Moi!

Vanha auto on ruostunut käsiin ja ajattelin vaihtaa koslaa. Auton tekniikka on ollut äärimmäisen lujaa tekoa, mutta peltejä ei enään jaksa korjata lainkaan.

Toyotat ovat yllättävän kalliita, jos haluaa uudemman ja mahdollisimman vähän ruosteisen auton. Olen katsellut muita automerkkejä ja on suuri kiusaus vaihtaa merkkiä hinnan takia. Varustelutkin parempia esim. Fordilla, VAG autoilla ja muilla merkeillä.

Kannattaako siirtyä Toyotasta vaggilaiseen?

Saisin samalla hinnalla uudemman Vw konsernin auton, kuin Toyotan, jossa olisi paljon iän tuomaa kulumaa. Ajotuntuma ja ergonomiakin parempia muissa merkeissä. Kertokaa nyt suoraan, mitä itse tekisitte. Maksan autosta korkeitaan 6000€, joten parempaa en saa palkallani. Perus bensa kortteroa etsin.
 
vierailija
vierailija

Kuvia en katsonut. Itse sitten verhoilet mieleiseksi. Soliferit on pohjoiseen tehty.
 
vierailija
Kyllähän järkivalinta on Toyota. 6000 hintaluokassa on kuitenkin valinnanvaraa vaikka kuinka. Itse ajan halvemmilla ja Toyota on sen takia pois laskuista. Fordeista on kokemusta parin auton verran eikä mitään valittamista. Alimmissa hintaluokissa kyse on kuitenkin niin vanhoista ja paljon ajetuista autoista, että erot ovat yksilöiden eikä merkkien/mallien välillä.
 

Yhteistyössä