Oona meni Aaron auton mukana sinne missä Eeroa pidettiin ja päästi sen vapaaksi.Jenni ja Niko tuli hakeen ne pois ja lähtivät hääpaikalle.Laura oli jo vihitty ja meni Aaron kanssa hotellihuoneeseen.Pusuttelivat ja Lauran käteen jäi Aaron ponnari.Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Kuulin osan en siis itse nähnyt..
Laura ja"Eero" Aaro meni naimisiin ja Eero pääsi karkuun ja oli menossa Jennin kanssa paljastamaan Aaron Lauralle.
En tiedä kuinka kävi... Kuka tietää enemmän niin kertokaa
Klo 12.10 ja sen perään perjantain jakso.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://keskustelu.kaksplus.fi/t872668
Tässäkin jotain.Tulee su uusintana aamu/iltapäivällä.
Ööh..siis LassE kai..vaiAlkuperäinen kirjoittaja Sitku:Lassi ja Maarit häippäsivät kahdestaan kuksimaan jonnekin huoneeseen.Paula ite käski Lassin tanssittaa Maaritilta pään pyörälle
Seppo näki sen kun Aaro tippu mut siitä toisesta joka oli huoneessa vilahti vaan varjo
ei markus kuollut häissään. kuoli häämatkalle lähtiessä. olisiko kuollut sitten lentokoneeseen vai lentokentälle? en muista kumpaan.Alkuperäinen kirjoittaja katse:onneksi saatiin loppumaan toi Aaro-Eero juttu..toivottavasti se nyt kuoli oikeesti. Ei enää olisi jaksanut yhtään. Vähänkö toistuu noi jutut...eikös edellisissäkin häissä jotkut menneet kuksimaan jonnekin piiloon? Ja eikös se Markuskin kuollut häissään? Ideat hukassa?
mä luulen, että se ei ollukaan aaro joka kuoli vaan eero. sitähän ei näytetty et kuka sen sieltä heivas alas. Ja mun mies väitti että sillä tyypillä joka parvekkeelta lens alas olis ollu taas pitkä tukka vaikka lauralle jäi se aaron ponnari käteen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tietty se Aaro on joku ihmemies eikä olekaan enää siellä hangessa. Just jotenkin ois tyypillistä tuolle sarjalle.
se oli verta...Alkuperäinen kirjoittaja mara:mä luulen, että se ei ollukaan aaro joka kuoli vaan eero. sitähän ei näytetty et kuka sen sieltä heivas alas. Ja mun mies väitti että sillä tyypillä joka parvekkeelta lens alas olis ollu taas pitkä tukka vaikka lauralle jäi se aaron ponnari käteen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tietty se Aaro on joku ihmemies eikä olekaan enää siellä hangessa. Just jotenkin ois tyypillistä tuolle sarjalle.
Mä en jaksais uskoa koska Aaro sanoi että ai sinä..en halunnut sulle mitään pahaa (tai jotain vastaavaa)Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:se on laura joka sen työnsi..oon kuullut varmasta lähteestä