SIIS MITÄ HELVETTIÄ SALKKAREISSA ON TÄNÄÄ TAPAHTUNU?????!!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjuuden Kerjäläinen:
Salaperäinen työntäjä on joku kaksplussalainen, joka kyllästyi Aarron, ja teki siitä selvää veljensä IIRON kanssa :D
*reps kops* =D
Oli kuka hyvänsä niin hyvä teko, loppuu sekin jahkaaminen ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
onneksi saatiin loppumaan toi Aaro-Eero juttu..toivottavasti se nyt kuoli oikeesti. Ei enää olisi jaksanut yhtään. Vähänkö toistuu noi jutut...eikös edellisissäkin häissä jotkut menneet kuksimaan jonnekin piiloon? Ja eikös se Markuskin kuollut häissään? Ideat hukassa?
Eikös Elinan ja Markuksen häissä Laura ja Kari pusutellut?Vai Katja ja Kari?
Ja Kentsun ja Camillan häät loppuivat lyhyeen kun Camilla sanoi ettei tahdo naimisiin.Kentsu oli ollut Aamun kanssa.

viikuri
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
se on laura joka sen työnsi..oon kuullut varmasta lähteestä :D
Mä en jaksais uskoa koska Aaro sanoi että ai sinä..en halunnut sulle mitään pahaa (tai jotain vastaavaa)
Mä epäilen Saulia tai Oonaa...mutta tiedä nyt sitten.
Mutta jospas parvekkeelta hyppäsikin se Iiro :LOL:
Mä epäilen,Lauraa,oonaa,lassea,saulia,karia ja paulaa + ehkä nikoa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Eiköhän se tönäisijä ollut Onni, joka halusi kostaa enonsa tyttären äidin huiputtajalle!
Ei vaan sylvi-täti (vai mikä sen nimi olikaan joka eka jaksossa oli löydetty kuolleena asunnostaan), hän ei ollutkaan kuollut.
Eikös se ollut Tyyne?
Kummasti oli Eerolta jäänyt tänään änkytys pois..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loppuikos tuo eilen (perjantaina) Lauran kuvaan?Just alkoi kuva nykimään kun Tuomo pyysi kuulusteluihin.Sitten tulikin jo loppumusiikki kun ei enää nykinyt..
Joo ainakin digipuolella oli jotain häikkää...siihen se kai loppui.....

Enhän mä koskaan oikeesti halunnut vahingoittaa sua.

Nämä oli Eeron vikat sanat.Just tuli torstain uusinta.
Ja mäkin katsoin uusinnan niin näytti kyllä että se oli aikuinen ihminen joka siinä partsin ovella seisoi: Sauli? Laura? Paula? Jenni? Mutta uusinnassa huomasin että myös Eero poistui salista Oonan perässä...Ettei se ollut eero? (Oona on voinut kertoa matkalla ottavansa aseesta panokset pois joten siksi ei pelännyt asetta....)Samoin se voi olla Jenni joka on tiennyt olla pelkäämättä asetta...

vieras
Helppohan se olis kokeilla kun ottais ponnarista kiinni :LOL:

Eerohan kierteli siellä hotellissa huoneessa.Toivottavasti nyt kuitenkin Aaro olisi kuollut,ei jaksais enää sitä touhua!!

onneksi saatiin loppumaan toi Aaro-Eero juttu..toivottavasti se nyt kuoli oikeesti. Ei enää olisi jaksanut yhtään. Vähänkö toistuu noi jutut...eikös edellisissäkin häissä jotkut menneet kuksimaan jonnekin piiloon? Ja eikös se Markuskin kuollut häissään? Ideat hukassa?
Ja Kentsun ja Camillan häät loppuivat lyhyeen kun Camilla sanoi ettei tahdo naimisiin.Kentsu oli ollut Aamun kanssa.
mä kanssa ekana aattelin, että onkohan tuolla salkkareissa mitään tavallisia häitä koskaan nähtykkään... :LOL:

Mä veikkaan, että työntäjä oli Oona, Seppohan kysyi, että Oona, mihin sä meet ja Oona vastas, että hän käy vaan tuolla..... tai jotain sinnepäin...

ja tosiaan toivon, että se oli Aaro joka kuoli, mutta tuo änkytys juttu jäi muakin vaivaamaan...
mutta kyllä käy jurppimaan jos Aaro jatkaa vieläkin kuvioissa....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
mä kanssa ekana aattelin, että onkohan tuolla salkkareissa mitään tavallisia häitä koskaan nähtykkään... :LOL:
Ei ainakaan mitään kovin iloisia/kauan kestäneitä liittoja.

Yhteistyössä