SIIS MITÄ HELVETTIÄ SALKKAREISSA ON TÄNÄÄ TAPAHTUNU?????!!!!

Kuulin osan en siis itse nähnyt..

Laura ja"Eero" Aaro meni naimisiin ja Eero pääsi karkuun ja oli menossa Jennin kanssa paljastamaan Aaron Lauralle.

En tiedä kuinka kävi... Kuka tietää enemmän niin kertokaa :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Kuulin osan en siis itse nähnyt..

Laura ja"Eero" Aaro meni naimisiin ja Eero pääsi karkuun ja oli menossa Jennin kanssa paljastamaan Aaron Lauralle.

En tiedä kuinka kävi... Kuka tietää enemmän niin kertokaa :)
Oona meni Aaron auton mukana sinne missä Eeroa pidettiin ja päästi sen vapaaksi.Jenni ja Niko tuli hakeen ne pois ja lähtivät hääpaikalle.Laura oli jo vihitty ja meni Aaron kanssa hotellihuoneeseen.Pusuttelivat ja Lauran käteen jäi Aaron ponnari.
Aaro lässytti jotain ja Laura pamautti pullolla päähän.Sitten tuli Jenni,Eero,Oona ja Niko hääpaikalle.
Joku meni huoneeseen kynttilänjalka kädessä ja Aaro heräsi.Aaro olisi ampunut
mutta aseessa ei ollut panoksia.Loppui siihen kun Aaro tippui parvekkeelta hankeen.

onneksi saatiin loppumaan toi Aaro-Eero juttu..toivottavasti se nyt kuoli oikeesti. Ei enää olisi jaksanut yhtään. Vähänkö toistuu noi jutut...eikös edellisissäkin häissä jotkut menneet kuksimaan jonnekin piiloon? Ja eikös se Markuskin kuollut häissään? Ideat hukassa?

Lassi ja Maarit häippäsivät kahdestaan kuksimaan jonnekin huoneeseen.Paula ite käski Lassin tanssittaa Maaritilta pään pyörälle :D
Seppo näki sen kun Aaro tippu mut siitä toisesta joka oli huoneessa vilahti vaan varjo

miero
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
onneksi saatiin loppumaan toi Aaro-Eero juttu..toivottavasti se nyt kuoli oikeesti. Ei enää olisi jaksanut yhtään. Vähänkö toistuu noi jutut...eikös edellisissäkin häissä jotkut menneet kuksimaan jonnekin piiloon? Ja eikös se Markuskin kuollut häissään? Ideat hukassa?
ei markus kuollut häissään. kuoli häämatkalle lähtiessä. olisiko kuollut sitten lentokoneeseen vai lentokentälle? en muista kumpaan.

mara
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tietty se Aaro on joku ihmemies eikä olekaan enää siellä hangessa. Just jotenkin ois tyypillistä tuolle sarjalle.
mä luulen, että se ei ollukaan aaro joka kuoli vaan eero. sitähän ei näytetty et kuka sen sieltä heivas alas. Ja mun mies väitti että sillä tyypillä joka parvekkeelta lens alas olis ollu taas pitkä tukka vaikka lauralle jäi se aaron ponnari käteen...

vieras
mut mä eäpilen että se on se paula kuka on se salaperäinen siin huoneessa,kera sen ilme oli sellainen kun se kuuli että se on oikeesti aaro ja sitä ei näytetty enään niinku niit muita vieraita oli siin ympärillä..

Alkuperäinen kirjoittaja mara:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tietty se Aaro on joku ihmemies eikä olekaan enää siellä hangessa. Just jotenkin ois tyypillistä tuolle sarjalle.
mä luulen, että se ei ollukaan aaro joka kuoli vaan eero. sitähän ei näytetty et kuka sen sieltä heivas alas. Ja mun mies väitti että sillä tyypillä joka parvekkeelta lens alas olis ollu taas pitkä tukka vaikka lauralle jäi se aaron ponnari käteen...
se oli verta...
mut mä veikkaan et se lauran ex poliisi poikaystävä tuomon kaveri tai sitten sauli on työntäneet aaron alas parvekkeelta...

ja jos toi olis tapahtunut niin niillähän olis pitänyt vaihtaa vaatteita...
aarolla oli puvun paita ja eerolla haalari...ja siihen nyt ei aikaa olis ollu

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
se on laura joka sen työnsi..oon kuullut varmasta lähteestä :D
Mä en jaksais uskoa koska Aaro sanoi että ai sinä..en halunnut sulle mitään pahaa (tai jotain vastaavaa)
Mä epäilen Saulia tai Oonaa...mutta tiedä nyt sitten.
Mutta jospas parvekkeelta hyppäsikin se Iiro :LOL:

Yhteistyössä