Idioottiko olet, vai etkö tajua ettei kaikilla ehkä ole miestä?? Ei minullakaan ole vaikka raskaana olenkin.
älä nyt viitti valehdella,totta kai kaikilla raskaana olevilla on oltava mies,sä et vaan ole sitä siellä komerossa vie huomannu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Idioottiko olet, vai etkö tajua ettei kaikilla ehkä ole miestä?? Ei minullakaan ole vaikka raskaana olenkin.
varmaan aina turhaa touhua sulattaa hiustenkuivaajalla sen verran kylmä tuolla on.
mun porukat lähettää mulle niillä olevan isoman puhaltimen huomenna jotta on täällä sitten maanantaina ja kokeilla sillä jos siihen mennessä ei aukeile kun koittaa perruutella joka päivä.
Vastaavan varalle kysyn, että siis missä ne jarrut on? En ihan oikeasti tiedä. Jossain auton pohjassako, sinnekö sitä puhalletaan puhaltimella tai kaadetaan jotain? Miten saa kaadettua? Vai suoraan käsijarrun päälle vai jonnekin konepellin alle? Älkää naurakoOlen yksin elävä nainen ja auto kyllä on pihassa mutten minä siitä mitään tajua, ajaa vaan osaan.
älä nyt viitti valehdella,totta kai kaikilla raskaana olevilla on oltava mies,sä et vaan ole sitä siellä komerossa vie huomannu![]()
Hei mä en nyt tajuu yhtään! Mitä väliä, jos se lähetys viivästyy vaikka 3 viikkoa? Kyllä luulis, että ap pääsee viimeistään 3 viikon kuluttua jonnekkin muuallekin kuin lähikauppaansa, vai mitä?!
Mikä ihmeen kiire sillä paketilla oikein on?!?
Mä ostin yhdeltä myyjältä pienen tarravihkon. Ja toimitus kesti 4 viikkoa!!!!! Ja se tuli ihan tavallisessa kirjekuoressa sitten kun se tuli. Eli mitään selityksiä, miksi sillä kesti. Sillä vain kesti ja mä odotin, maksoin itse rahat heti ku huuto sulkeutui. Ja annoin sille positiivisen palautteenkin vielä.
Musta tuntuu nyt vahvasti siltä, että paketti lähti liian halvalla ja ap katuu sitä ja yrittää perua.
Voi voi. Mä myin vauvapaketin niin että jouduin miinukselle. Maksoin näyteikkunasta 3 euroa. Lähtöhinnaksi uudenveroiselle vauvanvaatepaketille laitoin 1 e. Tuli vain yksi huuto, kohde oli sit 1,5 e. Eli mä maksoin itse 1,5 e siitä, että sain paketin myytyä. Ja ostajalla kesti 2 viikkoa maksaa se, ei mitään selittelyjä eikä mitään. Odotin sen kaksi viikkoa ja ku maksu tuli ilman mitään yhteydenottoa, laitoin paketin postiin.
Joskus sitä joutuu luopumaan kamoistaan halvalla.
Mä kyllä antaisin negan, jos olisin ostanu paketin ja sit myyjä yrittää perua noin huonolla syyllä ja on vielä väkisin postittamassa rahaa kirjekuoressa!! Mä voisin odottaa haluamaani halpaa pakettia (kuten ap mainitsikin) vaikka reilun kuukaudenkin!
ap vastaa tähän: miksi paketti ei voi odottaa vaikka kahta kuukautta, kunnes sä pääset kauemmas ku lähikauppaasi? Ja toinen: eikö siellä oikeasti kulje bussi?
Hei mä en nyt tajuu yhtään! Mitä väliä, jos se lähetys viivästyy vaikka 3 viikkoa? Kyllä luulis, että ap pääsee viimeistään 3 viikon kuluttua jonnekkin muuallekin kuin lähikauppaansa, vai mitä?!
Mä ostin yhdeltä myyjältä pienen tarravihkon. Ja toimitus kesti 4 viikkoa!!!!! Ja se tuli ihan tavallisessa kirjekuoressa sitten kun se tuli. Eli mitään selityksiä, miksi sillä kesti. Sillä vain kesti ja mä odotin, maksoin itse rahat heti ku huuto sulkeutui. Ja annoin sille positiivisen palautteenkin vielä.
Musta tuntuu nyt vahvasti siltä, että paketti lähti liian halvalla ja ap katuu sitä ja yrittää perua.
Voi voi. Mä myin vauvapaketin niin että jouduin miinukselle. Maksoin näyteikkunasta 3 euroa. Lähtöhinnaksi uudenveroiselle vauvanvaatepaketille laitoin 1 e. Tuli vain yksi huuto, kohde oli sit 1,5 e. Eli mä maksoin itse 1,5 e siitä, että sain paketin myytyä. Ja ostajalla kesti 2 viikkoa maksaa se, ei mitään selittelyjä eikä mitään. Odotin sen kaksi viikkoa ja ku maksu tuli ilman mitään yhteydenottoa, laitoin paketin postiin.
Joskus sitä joutuu luopumaan kamoistaan halvalla.
Mä kyllä antaisin negan, jos olisin ostanu paketin ja sit myyjä yrittää perua noin huonolla syyllä ja on vielä väkisin postittamassa rahaa kirjekuoressa!! Mä voisin odottaa haluamaani halpaa pakettia (kuten ap mainitsikin) vaikka reilun kuukaudenkin!
ap vastaa tähän: miksi paketti ei voi odottaa vaikka kahta kuukautta, kunnes sä pääset kauemmas ku lähikauppaasi? Ja toinen: eikö siellä oikeasti kulje bussi?
---
Mun puolesta paketti odottaa siihen asti kun saan auton toimimaan mutta sanoppa se tolle tyypille joka tulee tyyliin puhelinjoja ja nettiä pitkin kirveen kanssa!
NYT KUN EI OLE KYSE SIITÄ ETTÄ MINÄ VAAN HÄN.
HUUTAJALLE PAKETIN ODOTTAMINEN TUNTUU OLEVAN YLIMALKAISEN VAIKEAA TAI SITTEN ETTÄ OTTAA RAHAT TAKAISIN JA KATSOTAAN KAUPPA UUDESTAAN KUN PÄÄSEN POSTILLE,KUMPIKAAN EI KÄY EIKÄ TUO RAHOJEN PALAUTUS AINOASTAAN PAKETTI HETI MULLE JA NYT.
niin ja toi äijän uhkailu sitä luokkaa etten yhtään epäile etteikö tulis pian mun oven taakse sitä noutamaan=)
tosin nyt laitoin noi sen tulleet uhkailut huutiksen ylläpitoon aivan siis että näkyy myös minun vastaukseni siinä ketjussa.
jos olisin vain antanut asian olla ja vienyt paketin postiin kun auto toimii olisiko ostaja käyttäytynyt noin agressiivisesti ota ja tiedä,palautteissa hänellä on negaa ja niissä lukee uhkaluista kyllä ja kärsimättömyydestä+kosto palautteista.
Ootko sä lukutaidoton vai missä mättää?Ihan ensimmäisessä viestissä sanotaan, että HUUTAJALLE EI KELPAA SE, ETTÄ TOIMITUS VIIVÄSTYY. Huutaja on jopa uhkaillut ja haistatellut. Vastaa sinä tähän: etkö tosiaan ole lukenut yhtään ainoaa viestiä tästä ketjusta? Kirjoituksesi perusteella et kovinkaan montaa. Ja jos siellä bussit ei tosiaan kulje, niin luuletko että sun viestisi jälkeen ap yhtäkkiä toteaakin että JOO, TOTTA!! Meidän ovelta kulkeekin bussit tosiaan suoraan postille. Voi tsiisus.
jeps, mä taidan olla lukutaidoton sit![]()
ja asia on ratkaistu.
yhteydenpito kyseisen ukkelin kanssa on laitettu huutiksen ylläpitoon,kaverilleni tilille summa ja se käy huomenna tipauttaan postiin sen,ostajalle sähköpostina tieto asiasta että puran kaupan ja huutiksen ylläpitoon törkeäst huorittelusta ja uhkailusta laitettu käymämme keskustelu sähköpostilla ja tieto siitä jos puhelimeen tulee yksikin uhkaus ottaa poliisi yhteyttä.
ei minusta tuollaisen asian kanssa pidä toisia solvaamaan ruveta ja uhkailemaan,ei kaikki inkkarit samassa kanootissa enää siinä vaiheessa.
No miten kaveri nyt pääsee viemään kuoren postiin, eikö samalla vaivalla menisi se paketti?
Pistät rahat postiin?Seuraavaks varmaan väittää että ei ole saanutkaan.
Olis varmaan ollu parempi jos pankki ois hoitanu tämänkin asian.
mun porukat lähettää mulle niillä olevan isoman puhaltimen huomenna jotta on täällä sitten maanantaina ja kokeilla sillä jos siihen mennessä ei aukeile kun koittaa perruutella joka päivä.
kotiinkuljetus ei liene sulle tuttu käsite?Miten ne lähettää sen sulle, postissako? Miten sen saat postista haettua?
kotiinkuljetus ei liene sulle tuttu käsite?