"näiden liitoskipujen kanssa."
Ap ilmeisestikin raskaana joten silloin voi olla aika koviakin liitoskipuja ja kävely ei oikeesti onnistu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"näiden liitoskipujen kanssa."
juu olen viikoilla 26 justii ja jostain syystä on edelleen kipuilua vaikka moni sanonut niiden loppuvan puolen välin jälkeen![]()
Mulla jatku liitoskivut kyllä aikasemmissa raskauksissa ihan synnytkseen asti ja nyt on itsellä menossa 17+3 ja liitos kivut on alkaneet jo ja oikeesti pitää pysähdellä kivun takia enkä todellakaan lähtis 12 km kävelylenkille![]()
ap: Soita pankkiin vaikka heti aamulla ja pyydä että se summa mikä on tullut sun tilille niin palautetaan maksun lähettäjälle! Näin ainakin saat asian hoidettua. Mullakaan ei näy maksuissa tilinumeroa mistä maksu on tullut.
No miten niin ei ole vaihtoehtoa?Onpas.
Lähettää tuote kun auto toimii tai maksaa rahat takaisin.
![]()
mä näillä 26 viikoilla kävelen tosi vauhdikkaasti kun alapää on kipiä muutenkin
nääh mie laitoin tuon ja jos ei nyt anna sitä tilinumeroa siirrän rahaa ystiksen tilille joka käy tipauttaan rahakuoren menemään sitten tälle ostajalle.
soitin ja kysäisin nyt kaverilta joka asuu tässä ja arvasin vastauksen,ei kukaan halua vapaaehtoisesti lähteä tonne pakkasviimaan kävelemään ja kantamaan pakettia tai pulkassa tuo menee.Eiköhän joku naapuri, ystävä, tms voi sen paketin postiin toimittaa.
Jos siis sulla on halua postittaa ko. tuote.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22772050:No jopas täällä ap:tä nujerretaan...ihan asiallisestihan hän on toiminut ja kukapa oikeasti kovalla pakkasella ja pulkan kanssa lähtis suurempaa edemmäs roudaamaan.
Ihme porukkaa taas, HÄVETKÄÄ!!!
Tervetuloa maaseudulle.