Siis mitä tehdä huutisostajan kanssa joka ei huoli rahoja takaisin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkasen minustakin haiskahtaa tää juttu. Siis onko tuo nyt ihan mahdotonta kävellä 6km kahesti, vähän päälle 12 kilsaa yhteensä. Jotenkin tekosyitä tuntuu löytyvän.

ap: Soita pankkiin vaikka heti aamulla ja pyydä että se summa mikä on tullut sun tilille niin palautetaan maksun lähettäjälle! Näin ainakin saat asian hoidettua. Mullakaan ei näy maksuissa tilinumeroa mistä maksu on tullut.

juu olen viikoilla 26 justii ja jostain syystä on edelleen kipuilua vaikka moni sanonut niiden loppuvan puolen välin jälkeen :mad:

Mulla jatku liitoskivut kyllä aikasemmissa raskauksissa ihan synnytkseen asti ja nyt on itsellä menossa 17+3 ja liitos kivut on alkaneet jo ja oikeesti pitää pysähdellä kivun takia enkä todellakaan lähtis 12 km kävelylenkille :)

[QUOTE="vieras";22771727]Pikkasen minustakin haiskahtaa tää juttu. Siis onko tuo nyt ihan mahdotonta kävellä 6km kahesti, vähän päälle 12 kilsaa yhteensä. Jotenkin tekosyitä tuntuu löytyvän.[/QUOTE]

ei se supermammoille varmaan ole!
mutta mä en halua olla mikään supermamma ja lähtiä tonne pakkasviimaan talsimaan hitaasti eteenpäin.

on se nyt ihme että ostaja ei voi odottaa että saan jonkun keksimään miten saadaan auto pelittämään ja vien paketin tai ottaa rahat ja kahtoa sitten vaikka kauppaa uudestaan kun saan kulkuyhteydet toimimaan!

Mulla jatku liitoskivut kyllä aikasemmissa raskauksissa ihan synnytkseen asti ja nyt on itsellä menossa 17+3 ja liitos kivut on alkaneet jo ja oikeesti pitää pysähdellä kivun takia enkä todellakaan lähtis 12 km kävelylenkille :)

mullakaan ei ole noista 4 aiemasta raskaudesta ollut tälläisiä ja neuvolassa sitä jokunen viikko sitten kysyin että mitä hittoa ku joutuu käveleen tyylillä "koko yön höylännyt meneen" eikä meinaa helpottaa ollenkaan:kieh:

[QUOTE="vieras";22771797]No ei niistä sun autottomista kavereista ois parempi kuntoisia ja tekis sulle palveluksen ja veis paketin postiin?[/QUOTE]

pitänee varmaan kysäistä,tosin arvaan jo valmiiksi ettei heidänkään tee mieli lähteä tonne pakkaseen.

[QUOTE="vieras";22771506]No höh, onpa outoo ettei postin palveluita oo "lähiössä". Miten jotku vanhukset pääsee hoitaan postiasioitaan jos lähin posti on 6 km päässä eikä ees busseja kulje? :([/QUOTE]

Tervetuloa maaseudulle.

Täällä on taas teinejä jotka eivät osaa lukea. Battimanni: Jos jollain on NOIN kova kiire saada joku tuote niin... heti haukkumassa jos et samantien pysty postittaan? Sairasta.
Luulis että normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää..

[QUOTE="Jonna";22771933]Täällä on taas teinejä jotka eivät osaa lukea. Battimanni: Jos jollain on NOIN kova kiire saada joku tuote niin... heti haukkumassa jos et samantien pysty postittaan? Sairasta.
Luulis että normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää..[/QUOTE]

joo olen normaalisti toimittanut paketin seuraavana tai sitä seuraavana päivänä maksun näkymisestä,nyt tuotteen pitäis olla heti huomenna ostajan mukaan postissa vaikka maksukin tosiaan näkynyt vasta tänään.
eli periaatteessa missään ei lue koska tuote pitää postittaa.
periaatteeni vain on kun tiedän nyt venyvän niin haluan palauttaa rahat ja katsoa vaikka sen jälkeen kauppaa uudestaan kun saan auton pelittämään ja asiat rullaan mutta tämä ei tälle ostajalle käy vaan tulee sitä herjausta sieltä.

Jos sillä ostajalla on kerran noin tulenpalava kiire, niin kysypä siltä tahtoisiko maksaa extraa sun edestakaisen taksimatkan verran, että saisit vietyä sen paketin postiin? :D

Jos ei, niin ei voi haitata jos lähetys vähän viivästyy. Varmasti saat sen kuitenkin joskus ens viikolla postiin, joten tuo 14 päivän kohtuullinen toimitusaikakaan ei ylity.

Jos tuo "kärsit siltä mieheltä" on jotain uhkailua, niin palautat tyynesti rahat ja viestität takaisin, että et tee kauppaa psykopaattien kanssa. Yhteen negaan tuskin huutismaailmasi kaatuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22772050:
No jopas täällä ap:tä nujerretaan...ihan asiallisestihan hän on toiminut ja kukapa oikeasti kovalla pakkasella ja pulkan kanssa lähtis suurempaa edemmäs roudaamaan.

Ihme porukkaa taas, HÄVETKÄÄ!!!

Ap kysyi, että mitä tehdä, kun hänen ehdottamansa jutut ei kelpaa ostajalle. Mitä sinä hänelle tarjosit vaihtoehdoksi? Hän itse siis kertoi ettei ostajalle kelvannut postitus myöhemmin eikä rahat takaisin.

Nyt kun muut ovat kaverina yrittäneet keksiä neuvoja, miten saada paketti postiin ja päästä tilanteesta, niin pitäisi hävetä?

Yhteistyössä