Siis mitä p**kelettä!!!

Mullakin oli otettu reilu 20 e korkoja, vaikka olen äitiyslomalla opinnoistani.. Ja korkoavustusta ei voi saada jos on nostanut vastikään opintotukea :( Miten ne voi noin ottaa, mullakin pitäis olla liitettynä pääomaan?? Ja OP kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
korot pitää maksaa vaikka lainaa ei lyhentäisikään..ja ne menee kesäkuussa..

Montako kertaa se pitää sanoa, että on sovittu niiden liittämisestä pääomaan! Tämä ja lyhentämätön laina niin kauan kun olen opiskelija ja mulla koulua vielä vuosi!

Mutta antaako kelan takaus liittää ne pääomaan kuinka kauan. Siitä takauksesta se ilmee. Ne on hieman erilaisia aina vuodesta/opinnoista riippuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja minä täällä:

Korot pitäisi liittää siihen pääomaan, aivan kuin on tehty tähänkin asti.

Mullakin oli eka niin et korot lisättiin pääomaan,mut tietyn ajan päästä ne piti ruveta ite maksamaan.Itseasiassa just tänään oli multa menny sampopankin lainoista korot tililtä ku kelan perkele ei oo taas ehtiny tehä ajoissa päätöstä korkoavustuksesta.

Täytyy soitella siis kelalle et maksavat korkoavustuksen mun tilille...

mulla olis pitäny mennä lyhennys 52e maanantaina,edelleenkään ei ole menny vaikka lainan tiedoissa luki että maksupäivä 15.6!
postissa ei oo tullu paperista laskua eikä mitään.
en pysty tekee nettipankista edes suoraveloitus sopimusta!PRKL!
mulla lisättiin korot lainanpäälle johonkin asti ja sitten maksoin 2krt vuodessa sen 50e.
ja nyt kun pitäs lyhentää niin korot lisätään tietty siihen lyhennykseen

eiku mit. vit!
kävin kattoo nettipankista,

"luoton korko 52e" seuraavava maksupäivä 15.7 (piti mennä lyhennys)
Olivat lisänneet tuon 52e siihen velkapääomaan eivätkä ottaneet tililtä!
voi vee ku en tajuu noista mitään!pitää huomenna kävellä tonne skeida sampoon ja kysyy että mitä ne touhuaa.
en löytäny mistään niitä laina papereitakaan

Alkuperäinen kirjoittaja gyy: