SIIS MITÄ MEIN NAAPURI TEKI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jos naapuri ajatteli ettei poikaa saa väkisin vaunuissa (kai oli valjaissa?) sidottuna pitää.

Niin minun vanhempani ajattelisivat...

Kaikille ei tule mieleen että lapset noin vaan lähtevät pihasta.

Selitä sedälle.

joo, niin aattelinki selittää et poika juoksee niinku päätön kana. Kiehahti vaan. Muutenki monesti istutaan pihalla naapurin kans...mukava setä muuten...ei varmastikkaan vaan ajatellu...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi kaadetaan paskaa ap:n niskaan, kun se naapuri on toiminut väärin? :o :o Olen monta kertaa huomannut, että täällä kaadetaan paskaa sen niskaan jota ollaan kohdeltu kaltoin, miksi ihmeessä?!?

peesaan !

On sulla naapuri :o Ei kenenkään lasta aleta nostella vaunuista keskelle pihaa. Jos lapsi huutaa ja naapurin tekee mieli tehdä jotain asialle, niin olis mennyt soittamaan tonnikeijun ovikelloa.

Alkuperäinen kirjoittaja willasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi kaadetaan paskaa ap:n niskaan, kun se naapuri on toiminut väärin? :o :o Olen monta kertaa huomannut, että täällä kaadetaan paskaa sen niskaan jota ollaan kohdeltu kaltoin, miksi ihmeessä?!?

peesaan !

On sulla naapuri :o Ei kenenkään lasta aleta nostella vaunuista keskelle pihaa. Jos lapsi huutaa ja naapurin tekee mieli tehdä jotain asialle, niin olis mennyt soittamaan tonnikeijun ovikelloa.

Käsi ylös kuka uskaltaa!?

Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:
Minkä ikäsiä isommat lapset, ettei vaan isommat lapset olis keksineet tota???

ei se poika sieltä vaunuista kyllä itekkään oo pois päässy.

Tarkotan, että oisko ne isommat lapset nostanut pikkusen pois vaunuista???

ei ne saa sitä sieltä pois.

ok

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:
Ootteko hyvissä väleissä naapurin kans??Siis paljon tekemisissä jne?Jos lapsi heräs ja otti sen itelle kaveriksi sieltä kun näki että oot puhelimessa?Aatteli ettet suutu?

otti ittellensä kaveriks?? ja lähti toisellepuolelle pihaa leikkaan nurmikkoo??

Ollaan kyllä hyvissä väleissä. Mutta ei silti saa toisen lasta ottaa pihalle "vapaaks"

millaset vaunut? jospa se otti lapsen pois ku huomas et on hereillä, ja pelkäs et se olis pudonnut. ajattelematon teko, mut tuskin mitään pahaa tarkotti.

Siis jos ne valjaat on ollut jotenkin kierteellä lapsen yllä. Vai kuinka vaikeasti ne oli kiinni. Valjaat voi oikeasti olla noinkin isolla lapsella vaaralliset, ja niistäkin voi lapsi muljauttaa itsensä pois. kerta se ensimäinenkin vaikka lapsi olis ennen ollut kuinka rauhallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun asiallinen kysymys ohitetaan toistuvasti. Mut kysyn sit muilta, minkäikäisinä teidän lapset on alkaneet nousta vaunusta vaarallisennäköisesti ylös? Ovatko koskaan pudonneet herättyään vaikka kesken päiväunien?

Meidän vaunuissa lapsi on VALJAISSA eikä todellakaan nouse ylös tai putoa

Ihmiset voivat tehdä ajattelemattomia tekoja , varsinkin jos ei ole suurta kokemusta lapsista. Luulen, että naapuri on tarkoittanut hyvää ja on auttaakseen nostanut heränneen lapsen kärryistä ajattelematta, että lapsi juoksentelee autotielle. Kannattaisi sanoa sille naapurille jos kiristää. Pahempaakin tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mistä tiiät et naapuri on käynyt lapsen sieltä nostamassa pois?

Luitko alkuperäisen tekstin?
Isommat lapset olivat kertoneet asian.
Ja myöhemmässä ketjussa ap sanoi että on mahdottomuus että lapset sen olisivat nostaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mistä tiiät et naapuri on käynyt lapsen sieltä nostamassa pois?

Luitko alkuperäisen tekstin?
Isommat lapset olivat kertoneet asian.
Ja myöhemmässä ketjussa ap sanoi että on mahdottomuus että lapset sen olisivat nostaneet.

niin mä sitä et voiko näitten lasten sanoihin luottaa, etteivät ite ole nostaneet? kannattaa kyl naapurilta kysyä asiasta ja varmistaa häneltä ettei turhaa täällä mesoa asiasta. myös sanoa ettei nostele toista kertaa vaan käy vaikka naapuri sanomassa ap:lle milloin lapsi herää.

normi vaunut...sinne kyllä mahtuu lapsi nukkuun ;) ei ollu kierteellä valjaat. Setä oli aatellu vaan nostavansa lapsen pois vaunuista, kun oli heränny. Sanoin etten tykänny, seuraavalla kerralla jos haluaa auttaa niin tulee sanomaan. Ja setä kyllä itekki tietää että mä pörrään siinä pihalla ku laps nukkuu vaunuissa. En jaarittele puhelimessa niin että lapset huutaa naama sinisenä.

Kuinkahan moni olis vetäny herneen nenään jos omalle kohalle olis sattunu...?

Ja ei, mun isommat lapset ei keksiny juttua että naapurin setä olis nostanu pojan vaunuista.

todella vastuutonta naapuriltasi, mutta jos hän on ollut esim. vanhempi mies,niin on varmasti tehnyt sen hölmöyttään ja ajattelemattomuuttaan.
tuollaista ei saa tehdä, mutta onneksi mitään kamalaa ei tapahtunut ,sillä se olisi ilmeisesti voinut olla hyvinkin mahdollista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
todella vastuutonta naapuriltasi, mutta jos hän on ollut esim. vanhempi mies,niin on varmasti tehnyt sen hölmöyttään ja ajattelemattomuuttaan.
tuollaista ei saa tehdä, mutta onneksi mitään kamalaa ei tapahtunut ,sillä se olisi ilmeisesti voinut olla hyvinkin mahdollista. :/

joo just meinasin kirjoittaa samaa! kun jos itsellä ei oo pieniä lapsi niin ei sitä aina osaa ajatella mitä minkäkin ikäinen lapsi osaa ja ei osaa tehdä. ajatteli varmaan, että kun osaa kävellä niin kai se osaa pihassakin leikkiä vähän aikaa. tuli mieleen lapseton mies kun tuli meillä käymään ja otti meidän 5kk ikäisen syliin, sit kun laittoi lattialle niin pisti siihen istumaan! eihän se osannu vielä ilman tukea istua ja muksahti selälleen siitä....

Minä en puhu koskaan pitkään puhelimessa juuri tämän takia. Jos lapsi nukkuu pihalla puhun ulkona puhelimeen tai sitten minulla on itkuhälytin ja jos kuulen sen "hälyttävän" niin sanon samantien, että lopetan nyt ja soitan myöhemmin. Puistoissa ym. en koskaan vastaa puhelimeen, koska lapset olisivat varmasti huonommin valvonnassa jos pölötän puhelimessa. Puhelin on mukana vain hätätapauksia varten. Meillä naapuri on monesti auttanut lapsen pois vaunuista, mutta meidän poika tykkääkin niin paljon naapureista, että jää niiden kanssa aina höpöttelemään pihalle.

joo, no meillä on kyllä itkarit, mutta en oo niitä käyttäny, koska poika herätessään ei välttämättä edes itke. Naapureiltako mun nyt herranjestas pitää rueta suojelemaan lapsiani?

Ja meillä on sitäpaitsi niin monesti käyny niin etä hälytin ei oo toiminu kunnolla...eli en luota niihin laitteisiin olenkaan...

Hassua että nää harmaat (vaikka itekin kirjotan harmaana) veetuilee, haukkuu hysteeriseks ja nauraa ja pilkkaa, mut mustana ei kukaan.. Väärinhän tuo naapuri teki, vaikkei mitään pahaa olis tarkottanu..