SIIS MITÄ MEIN NAAPURI TEKI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:
Ootteko hyvissä väleissä naapurin kans??Siis paljon tekemisissä jne?Jos lapsi heräs ja otti sen itelle kaveriksi sieltä kun näki että oot puhelimessa?Aatteli ettet suutu?

otti ittellensä kaveriks?? ja lähti toisellepuolelle pihaa leikkaan nurmikkoo??

Ollaan kyllä hyvissä väleissä. Mutta ei silti saa toisen lasta ottaa pihalle "vapaaks"

minusta tuntuu, että on naapuri huomannut et seurustelet niin antaumuksella puhelimes kanssa ja usein, että ajatteli antaa sulle aiheen mitä pyörittää palstalla. Mistäs täällä voidaan tietää mihin päin sitä nurmikon ajoa jatkoi???

anteeks mutta mistäköhän setä naapurissa voi tietää että palstailen täällä? ja mistähän setä naapurissa tietää paljonko mä puhun puhelimessa??

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:
Minkä ikäsiä isommat lapset, ettei vaan isommat lapset olis keksineet tota???

ei se poika sieltä vaunuista kyllä itekkään oo pois päässy.

oisko mahdollista että poika on ollut tippumassa vaunuista, tai istunut vaunuissa? Mut käy juttelemassa naapurisi kanssa niin asia selviää

Ootteko hyvissä väleissä naapurin kans??Siis paljon tekemisissä jne?Jos lapsi heräs ja otti sen itelle kaveriksi sieltä kun näki että oot puhelimessa?Aatteli ettet suutu?

otti ittellensä kaveriks?? ja lähti toisellepuolelle pihaa leikkaan nurmikkoo??

Ollaan kyllä hyvissä väleissä. Mutta ei silti saa toisen lasta ottaa pihalle "vapaaks"

minusta tuntuu, että on naapuri huomannut et seurustelet niin antaumuksella puhelimes kanssa ja usein, että ajatteli antaa sulle aiheen mitä pyörittää palstalla. Mistäs täällä voidaan tietää mihin päin sitä nurmikon ajoa jatkoi???

Niin ja kun aattelin että se on siinä samalla seurannut lasta ettei livahda..Voihan sitä lasta seurata vaikkei metrin etäisyydellä ookkaan tai vaikka tekiskin jotain samalla.Ja jos sillä on jo itellä kokemusta lapsista että osaa kattoa perään.Mutta mistäpä me voijaan täällä tietää miten ne asiat on mennyt.Käy kysymässä?

Miksi kaadetaan paskaa ap:n niskaan, kun se naapuri on toiminut väärin? :o :o Olen monta kertaa huomannut, että täällä kaadetaan paskaa sen niskaan jota ollaan kohdeltu kaltoin, miksi ihmeessä?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi kaadetaan paskaa ap:n niskaan, kun se naapuri on toiminut väärin? :o :o Olen monta kertaa huomannut, että täällä kaadetaan paskaa sen niskaan jota ollaan kohdeltu kaltoin, miksi ihmeessä?!?

Minä en ainakaan kaaja mitään kenenkään niskaan vaan aattelen maalaisjärjellä mitä on oikeasti voinu sattua,kun tonnikeiju on niin yli hysteerisen oloinen..

Minkä ikäsiä isommat lapset, ettei vaan isommat lapset olis keksineet tota???

ei se poika sieltä vaunuista kyllä itekkään oo pois päässy.

Tarkotan, että oisko ne isommat lapset nostanut pikkusen pois vaunuista???

ei ne saa sitä sieltä pois.

Jos naapuri ajatteli ettei poikaa saa väkisin vaunuissa (kai oli valjaissa?) sidottuna pitää.

Niin minun vanhempani ajattelisivat...

Kaikille ei tule mieleen että lapset noin vaan lähtevät pihasta.

Selitä sedälle.

Ehkä siks et täällä on tyhmää jauhaa tätä sontaa!!!! Kysyis asianomaiselta asiaa. Missähän ne hyvin hoidetut lapset tällä hetkellä on????

ap et ole minun kysymykseen vastannut. Pystyykö teillä pikkuinen nouseen vaunuissa että olisi putoamisvaara? lapset on kyllä nopeita, itsekki tullu huomattua useaan kertaan. Itse haaveilen aidasta pihan ympärille, tai isosta leikkikehästä

Peesi ... just meinasin kirjoittaa samasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Olisko lapsi voinut itsekin kiepauttaa itsensä vaunuista pois ja livistää?

No ei tietenkään ois,ei kannata ees kysyä ku jokatapauksessahan se on sen naapurin vika kuitenkin..prkl.Nyt pitää syytellä sitä naapuria vissiin..Voi elämän kevät!

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

Ehkä siks et täällä on tyhmää jauhaa tätä sontaa!!!! Kysyis asianomaiselta asiaa. Missähän ne hyvin hoidetut lapset tällä hetkellä on????

kiristääkö vähän?? eipä taija olla sun lapsias... :whistle:

Todella törkeää käytöstä naapurilta,toisen lapsia ei nostella rattaista noin vaan.Ite ainakin oisin suuttunut todella paljon. Luulen tosin että naapurisi ei ehkä tajunnut että lapsesi ei pysy siinä pihassa mutta silti teki väärin ja minä ainakin kävisin huutamassa.Tommonen säikäyttää kyllä.
t.kahden vilkkaan pojan äiti

No ei tietenkään ois,ei kannata ees kysyä ku jokatapauksessahan se on sen naapurin vika kuitenkin..prkl.Nyt pitää syytellä sitä naapuria vissiin..Voi elämän kevät!

no ei oo voinu päästä ite pois, koska on vaunuissa valjaissa just sen takia ettei putoa. Ja ku poikanen herää, rupee huutelemaan heitä vaunuista...

no ei oo voinu päästä ite pois, koska on vaunuissa valjaissa just sen takia ettei putoa. Ja ku poikanen herää, rupee huutelemaan heitä vaunuista...

Ool rait=)

Mun asiallinen kysymys ohitetaan toistuvasti. Mut kysyn sit muilta, minkäikäisinä teidän lapset on alkaneet nousta vaunusta vaarallisennäköisesti ylös? Ovatko koskaan pudonneet herättyään vaikka kesken päiväunien?

Juu, muokkasinkin viestiäni kun hokasin, että olit sanonut sen jo aiemmin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

kiristääkö vähän?? eipä taija olla sun lapsias... :whistle:

Ei täällä tunnu kiristävän muilla kuin sinulla. Eikä onneksi ole todellakaan minun lapsia nuo sinun lapsesi.. ihan keskenäänhän nuo tuntuuvat olevan. Itse kyllä pidän vaunuihin katseyhteyden. Onneksi taidatte asua tarpeeksi kaukana meistä..:)

Mun asiallinen kysymys ohitetaan toistuvasti. Mut kysyn sit muilta, minkäikäisinä teidän lapset on alkaneet nousta vaunusta vaarallisennäköisesti ylös? Ovatko koskaan pudonneet herättyään vaikka kesken päiväunien?

kun ei ne nouse sieltä.

Ikää en muista, mutta sen jälkeen kun on jaloilleen noussut en voinut vaunuihin yksisteen jättää kun valjaat ei välttämättä olis pidelleet. Ei ole pudonnut.

Siis todella ihmettelen samaa! Aina joissain ketjuissa asiat käännetään täysin päälaelleen ja alkuperäinen asia unohdetaan! Näyttää käyvän tässäkin niin...

Mutta naapurin teko oli siis ajattelematon ja vaarallinen. Ei ehkä tajunnut mitä voi aiheutua.