SIIS MITÄ MEIN NAAPURI TEKI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Minun lapseni 1v ja 10kk nukku vaunuissa pihalla. Naapuri ajo nurmikkoo. Minä olin sisällä ja puhuin puhelimeen. Hetken päästä kuulu ku isommat lapset rupes puhumaan et: Naapurin setä nosti N****n vaunuista. Olin vähän että :o Ja siinähän poikanen nökötti keskellä pihaa! Naapuri oli nostanu pojan pois vaunuista ja jatkanu nurmikonleikkuuta :o :o
Ei toisen lasta saa nostaa vaunuista pois!! Mitähän jos poika olis lähteny tielle juoksemaan??!!

ettei sitten ollut itkenyt siellä reilummin ja nurmikon leikkaaja ihmetellyt kun ketään vanhempaa ei näy paikalla?? Näkikö et puhuit puhelimeen?? Vois olla provoilua silloin. Ehkä itse olisin kysynyt häneltä miksi teki niin enkä täältä...

:o voe vettu ...mie oisin käyny sille saamarin hörhiläiselle tirvasemassa..
Miks se nosti? miksei se siirtäny niitä vaunuja jos ne on tiellä tai jotain?
jo on.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
ettei sitten ollut itkenyt siellä reilummin ja nurmikon leikkaaja ihmetellyt kun ketään vanhempaa ei näy paikalla?? Näkikö et puhuit puhelimeen?? Vois olla provoilua silloin. Ehkä itse olisin kysynyt häneltä miksi teki niin enkä täältä...

ihan sama vaikka olis naama sinisenä huutanu!! Pojalla on tapana lähtee karkuun heti ku silmä välttää!!

Eikä muuten ollu itkeneen näkönen...

jos se sielä huusi eikä oikein ymmärrä pienistä niin päätti nostaa pois sen sieltä huutamasta kun ei nähnyt vanhempia. sano sille ihan nätisti että mielummin tule sanomaan minulle jos lapsi sielä huutaa

Ootteko hyvissä väleissä naapurin kans??Siis paljon tekemisissä jne?Jos lapsi heräs ja otti sen itelle kaveriksi sieltä kun näki että oot puhelimessa?Aatteli ettet suutu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks pitää heti hampaat irvessä olla mollaamassa ja ittuilemassa hälle. noin niitä sotia syntyy ;)

en oo kyllä hampaat irvessä vittuilemassa. Aijon sanoo naapurille, mutta en suinkaan vittuillen. Yli viis vuotta asuttu naapureina ja todennäkösesti asutaan vielä kauan aikaa..

Ei olis ollu kovin kivaa jos poika olis juossu tielle ja auton alle. Sit mä olisin hampaat irvessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:
Ootteko hyvissä väleissä naapurin kans??Siis paljon tekemisissä jne?Jos lapsi heräs ja otti sen itelle kaveriksi sieltä kun näki että oot puhelimessa?Aatteli ettet suutu?

otti ittellensä kaveriks?? ja lähti toisellepuolelle pihaa leikkaan nurmikkoo??

Ollaan kyllä hyvissä väleissä. Mutta ei silti saa toisen lasta ottaa pihalle "vapaaks"

Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
miks s noin teki?

poika oli heränny

No, mitäs sitä siellä vaunuissa sitten "nukuttamaan" jos on hereillä?? Jospa setä ajatteli sen saavan virikkeitä enemmän pihalla kuin kännykässä kiinni olevalta äidiltä jolle toiset lapset kommentoi missä pienimmät menee..?

Relaa vähän. Jos ihmetyttää niin kysypä asomaiselta asiaa. Ei taida helle sopia Tonnikeijulle?:)

Jos pikkuisesi on ollut tipahtamassa vaunuista, ja naapuri katsonut turvallisemmaksi nostaa hänet maan tasalle? Ajatellut että isommat lapset katsoo perään? (en tiedä minkäikäiset vanhemmat lapset ovat) Mä tosin olisin naapurina jäänyt katsoon tuon pikkuisen perään jos oisin sen maantasalle nostanut, tai sitten vahtinut että pysyy vaunuissa sen ajan että olisit tullut takasin. Oliko naapurisi mies?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
miks s noin teki?

poika oli heränny

No, mitäs sitä siellä vaunuissa sitten "nukuttamaan" jos on hereillä?? Jospa setä ajatteli sen saavan virikkeitä enemmän pihalla kuin kännykässä kiinni olevalta äidiltä jolle toiset lapset kommentoi missä pienimmät menee..?

Relaa vähän. Jos ihmetyttää niin kysypä asomaiselta asiaa. Ei taida helle sopia Tonnikeijulle?:)

Joo, mä relaanki... kait tuossa vilkasliikenteisellä tiellä on virikkeitä pojalle ihan tarpeeks :whistle: täytyyki laittaa siihen leikkimään...

Ja poika juoksee oikeesti pihalla välittömästi parkkipaikalle, tielle...niin et mun pitää mennä pojan perässä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:

otti ittellensä kaveriks?? ja lähti toisellepuolelle pihaa leikkaan nurmikkoo??

Ollaan kyllä hyvissä väleissä. Mutta ei silti saa toisen lasta ottaa pihalle "vapaaks"

minusta tuntuu, että on naapuri huomannut et seurustelet niin antaumuksella puhelimes kanssa ja usein, että ajatteli antaa sulle aiheen mitä pyörittää palstalla. Mistäs täällä voidaan tietää mihin päin sitä nurmikon ajoa jatkoi???