siis mistä tää johtuu

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
että tuo mies käy taas mun hermoille niinmaan perusteellisesti?!! |O ja sitten jos sille mitenkään vihjasee tai siis, suoraanhan se on sanottava, ni voi vitalis kun sitte on herra taas niin väärin ymmärretty ja ku hän ei koskaan voi tehä niin ja näin.. |O :o kyllä taas tuntuu siltä että olispa elo niin helppoa kun ei tarttis jatkuvasti miettiä, että mitähän sitä nyt voi arvon herralle sanoa, ja mitä ei.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
meillä sama homma!!aina pitäs olla miellyttämässä tai sit ollaan naama norsun veellä..mut meillä nyt meneeki huonosti :whistle:

no niin menee meilläki!! ja aika "pienestä" syystä!! nimittäin MINÄ halusin koiran, no nyt se MINUN koira on purrut miehen veljeltä lainassa olleen peräkärryn johdot poikki. mies ei niitä itse osaa korjata (ilmeisestikään, on jo nimittäin kaks päivää sitä yrittäny) mutta liikkeeseenhän sitä ei voi viedä, kun se maksaa! ja nyt tosiaan kun sehän oli MINUN koira joka sen kärryn hajotti, ni ai että mä saan maksaa tästä piiiitkän aikaa!! herra ottaa tästä kyllä kaiken irti, se osaa sen hemmetin syyllistämisen!! |O |O |O :(

Yhteistyössä