Siis mistä tää johtuu????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Mulla on vauvakuume :o :o Siis mulla joka ei halua enää ikinä lapsia ja on niin onnellinen kun vauva täyttää jo 4vuotta :whistle:

Ja nyt mä ajattelen vain isoa ihanaa raskausmahaa, pientä ja niin suloista vauvaa... vaunuja, pullo ja vaipparumbaa jne...

Mä en taida olla oma itseni ollenkaan... Toivon jopa tulevani raskaaksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et halua lapsia?Vai 1 riittää?

En ole mikään vauva ihminen, nautin siis oikeasti siitä että neiti täyttää jo neljä. Siksi olen ollut myös vankasti sitä mieltä että tämä yksi on hyvä. Mutta jostain kumman syystä tää olotila on vallannut mut täysin ja aivan yllättäen. Ihmettelen tätä siis itsekkin ihan oikeasti
:o

Mä huomaan valitettavasti itsessäni vähän samaa vikaa, vaikka näitä on kolme ja se on miehen kanssa jo aikaa sitten sovittu maksimiluvuksi. Ehkä tässä on sitäkin, että kaverit alkaa nyt saada niitä vauvoja ja niitä näkee ympärillä jatkuvasti. Itse olin niin paljon aiemmin asialla...

Ja todellisuudessa en millään jaksaisi enää valvomisrumbaa, uhmaikää... Mutta voihan sitä aina fiilistellä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Mä huomaan valitettavasti itsessäni vähän samaa vikaa, vaikka näitä on kolme ja se on miehen kanssa jo aikaa sitten sovittu maksimiluvuksi. Ehkä tässä on sitäkin, että kaverit alkaa nyt saada niitä vauvoja ja niitä näkee ympärillä jatkuvasti. Itse olin niin paljon aiemmin asialla...

Ja todellisuudessa en millään jaksaisi enää valvomisrumbaa, uhmaikää... Mutta voihan sitä aina fiilistellä! :D

Mä en tiiä mikä mua nyt oikeen vie... Onko se vaan se että haluaisin mun ja miehen yhteisen ... vai joku muu.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jossakin just väitettiin että lapsiluku on just sopiva silloin ku haluaa vielä yhen :)

tosin jokin asia tuossa väitteessä häiritsee mua...

Ai...eikö se ole sopiva silloinkin kun ei halua enää yhtään lisää? Ehkä sitten on odotettavissa kuumetta joskus vaikka nyt ei lainkaan halua lisää muksuja...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jossakin just väitettiin että lapsiluku on just sopiva silloin ku haluaa vielä yhen :)

tosin jokin asia tuossa väitteessä häiritsee mua...

Ai...eikö se ole sopiva silloinkin kun ei halua enää yhtään lisää? Ehkä sitten on odotettavissa kuumetta joskus vaikka nyt ei lainkaan halua lisää muksuja...

näin väitettiin oliko jopa uusimmassa kaksplussassa... mun mielestä vähän hämärä väite...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Mä en tiiä mikä mua nyt oikeen vie... Onko se vaan se että haluaisin mun ja miehen yhteisen ... vai joku muu.

Onko mies puhunut vauvasta mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko mies puhunut vauvasta mitään?

Ollaan me puhuttu joo...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Voi sua :hug:

Jos se sitten johtuisi siitä että tahtoisit yhteisen rakkauden hedelmän vielä? =) Tai jos vaan kuitenkin haluat kokea sen vauva-ajan vielä uudestaan? ;)

Niin jotain tähän suuntaan mäkin veikkaan... :whistle:

Voi sua :hug:

Jos se sitten johtuisi siitä että tahtoisit yhteisen rakkauden hedelmän vielä? =) Tai jos vaan kuitenkin haluat kokea sen vauva-ajan vielä uudestaan? ;)

Niin jotain tähän suuntaan mäkin veikkaan... :whistle:

Oisko mies innokas? ;)

Siis no luulin jo olevani... kun oli 5päivää myöhäs, mut sit tulikin niin oli mieskin pettynyt... Mutta tiiä sitten.

Yhteistyössä