Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Meillä vanhemmat lapset on menneet hoitoon koska etäopiskelen kotoa käsin, samalla kun hoitelen vauvaa. Vauvan kanssa tämä vielä onnistuu, mutta isomman hääriessä mukana enää ei.
Lapset tosin vain puoli päivää hoidossa, haluan myös aikaa lasteni kanssa.
Joka tapauksessa, voi olla muitankin syitä. Kannattaa kysyä äidiltä itseltään?
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Tästä aiheesta on aloitus ainakin kerran viikkoon!! Ei jaksa enään... jokainen varmasti tekee niin kuin ITSESTÄ parhaalta tuntuu!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Meillä vanhemmat lapset on menneet hoitoon koska etäopiskelen kotoa käsin, samalla kun hoitelen vauvaa. Vauvan kanssa tämä vielä onnistuu, mutta isomman hääriessä mukana enää ei.
Lapset tosin vain puoli päivää hoidossa, haluan myös aikaa lasteni kanssa.
Joka tapauksessa, voi olla muitankin syitä. Kannattaa kysyä äidiltä itseltään?
Mutta sinähän opiskelet. Silloin tottakai lapset kannattaa viedä hoitoon. Tekeehän joku töitäkin kotoa käsin ja vie lapset hoitoon. Ei siihen pitäisi kellään olla nokan koputtamista.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Ei ole ainoa tapaus tässä päiväkodissa!!! Lapsi tuodaan samaan aikaan kun omat lapset, noin klo:8. Lapsi huutaa kuin syötävä edelleen, ollut hoidossa elokuun alusta asti. Äiti en halua jäädä ym. roikkuu jaloissa. Ihan pahaa tekee katsoa. Tyttö haetaan 16:00, pitkä päivä on.
Miksi näin, en käsitä? Hoitopaikkaa tarvitsevat TÖISSÄKÄYVÄT perheet, eivät äidit jotka eivät jaksa lapsiaan hoitaa. Sitä varten on kerhot sun muut. Itse otin esikoin pois hoidosta kun kuopus syntyi, ei olisi tullut mieleenkään jättää isompaa hoitoon. Vaikka raskasta olikin kahden pienen kanssa, mutta itseppähän me lapsia halusimme. Me ne myös hoidamme ja kasvatamme, ei hoitotädit. ETTÄ SAPETTAA TUO! Muutenkin pulaa hoitopaikoista...prkle!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Monet perustelee sitä sillä, että lapsella olisi kavereita. Enkä kyllä yhtään ihmettelekäään. Nytkin, kun päivällä tulin tuon leikkipuiston ohi, siellä ei ollut ketään.
Ne lapset on päiväkodeissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mä oon kyllä ihmetelly tuota kanssa. Mä kävin kesällä lähes joka päivä tossa viereisessä puistossa ja tosi harvoin siel oli ketään. Me viel asutaan alueella jossa paljon lapsia, mut missä hiivatissa ne kaikki on? Ei kai ny kaikki voi olla kesällä ja viikonloppusin mökillä tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ne lapset on päiväkodeissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mä oon kyllä ihmetelly tuota kanssa. Mä kävin kesällä lähes joka päivä tossa viereisessä puistossa ja tosi harvoin siel oli ketään. Me viel asutaan alueella jossa paljon lapsia, mut missä hiivatissa ne kaikki on? Ei kai ny kaikki voi olla kesällä ja viikonloppusin mökillä tms?
Viikonloppuisin niitä löytyy kauppakeskuksista. Siis varsinkin lauantaisin. Ja kyllä monet lapset ovat kesälläkin päiväkodissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:kesällä ja viikonloppuisin?![]()
Tästä olen aivan samaa mieltä. Jos vanhemmat katsovat, että lapselle on parempi olla isossa ryhmässä päiväkodissa kuin kotona äidin tai isän kanssa, silloin on varmasti ihan oikein, että se lapsi sinne päiväkotiin laitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä tästäkin aiheesta aina vain jaksetaan kinastella. Jos kerran Suomessa on subjektiivinen päivähoito-oikeus, niin jokaisella on oikeus sitä hyödyntää, oli syy mikä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä tästäkin aiheesta aina vain jaksetaan kinastella. Jos kerran Suomessa on subjektiivinen päivähoito-oikeus, niin jokaisella on oikeus sitä hyödyntää, oli syy mikä tahansa.
Samaa mieltä, varsinkaan jos kyse on alle kolmivuotiaasta. Saati 2 vuotiaasta...Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Olen edelleen sitämieltä että isompaa lasta ei saisi laittaa/ottaa päivähoitoon äidin ollessa vauvan kanssa kotona, paitsi jos äidillä tai lapsella on LÄÄKÄRIN TOTEAMA syy siihen että lapsi on hoidossa!!!