J
Just
Vieras
tultiin naperoitten kanssa hiihtämästä. Oltiin pari tuntia ja pakkasta -18. Kuuma tuli kaikille. Ei siellä pihalla tarvii seistä vaan liikkua voi ja rivakasti. Niin ja lapset 3v. ja 5v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Just :tultiin naperoitten kanssa hiihtämästä. Oltiin pari tuntia ja pakkasta -18. Kuuma tuli kaikille. Ei siellä pihalla tarvii seistä vaan liikkua voi ja rivakasti. Niin ja lapset 3v. ja 5v.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasäiti:Eilenkin muutama kaveri valitti, kun eivät pääse ulos kun pakkasta täällä Etelä-Suomessa -17. Me ainakin ulkoiltiin eli käytiin hiihtämässä, pulkkamäessä ja luistelemassa. Muutamassa erässä siis noi ulkoilut ja yhteensä ulkona oltiin yli 3 tuntia! Siis ei voi kun ihmetellä, että miten tällainen pakkanen estäisi ulkoilun? Ymmärrän, että jos mittari kipuaa yli -25 niin sitten ei kyllä kärsi ulkona olla kuin hetken...
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:meillä astma estää ulkoilun noilla pakkasilla, yli -15, tai
ja mulla kylmäutrikaria. Näin "koviin" pakkasiin en viitti allergialääkkeitä syödä. Saan sitä muutenkin sitten syödä taas kun koivut alkaa kukkimaan niin pari kuukautta.
Meidän pojalla on kylmäurtikaria, mutta ei sitä saa pysymään poissa tuolta luistelukentältä ;-D Ikää siis 13v. ja kun kaverit luistelee niin tottakai poikakin ja raapii sitten itseäänKaula menee sellaisille pienille näppylöille...
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ei ne sitä mitenkään estä (paitsi esim. astmaatikoilla), mutta kuten monessa muussakin ketjussa olen sanonut, hauskaa se ei kaikista ole.
Ja kannaattaako sinne sitten mennä, jos kakarat huutaa kylmää vaikka kuinka olisi topattu vaatetta, ja itsellä on puoli kroppaa tunnottomana?
Alkuperäinen kirjoittaja piiukka:Tuntuu että osa on kovasti vieraantunut ulkoilusta ja oikeasta vaatetuksesta. Itse en todellakaan pue itseäni tönköksi pakkasella vaan väliin pitää jäädä ilmakerroksia eli yhdet villasukat ja iso lämmin kenkä niin ei jäädy laspen varpaat. Villasukka pitää olla paljaassa jalassa ei väliin mitään kireää sukkaa. Sama toimii yläpäässäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja piiukka:Tuntuu että osa on kovasti vieraantunut ulkoilusta ja oikeasta vaatetuksesta. Itse en todellakaan pue itseäni tönköksi pakkasella vaan väliin pitää jäädä ilmakerroksia eli yhdet villasukat ja iso lämmin kenkä niin ei jäädy laspen varpaat. Villasukka pitää olla paljaassa jalassa ei väliin mitään kireää sukkaa. Sama toimii yläpäässäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja no:oottepa te herkkähipiäisiä. Taitaa olla niin, että ette vain itse ole karaistuneet riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Alkuperäinen kirjoittaja piiukka:Tuntuu että osa on kovasti vieraantunut ulkoilusta ja oikeasta vaatetuksesta. Itse en todellakaan pue itseäni tönköksi pakkasella vaan väliin pitää jäädä ilmakerroksia eli yhdet villasukat ja iso lämmin kenkä niin ei jäädy laspen varpaat. Villasukka pitää olla paljaassa jalassa ei väliin mitään kireää sukkaa. Sama toimii yläpäässäkin...
Mä en pysty laittamaan villaa ihoa vasten tai alkaa kamala kutina. Töiden puolesta joudun olemaan tuolla pakkasessa, joten en sinne kyllä senkään vuoksi mene jos ei ole pakko. Toisaalta mulla myös varpaat on hetkessä tunnottomat vaikka mitä olisi jalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Kunnolla päälle niin kyllä tarkenee.
Mä vihaan tätä tokaisua.
Ihan todella.
Ei tarkene. Kaikki vaan ei tarkene. Hengissä pysyy, mutta kylmä tulee ja mukavaa ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme valitusta:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Alkuperäinen kirjoittaja piiukka:Tuntuu että osa on kovasti vieraantunut ulkoilusta ja oikeasta vaatetuksesta. Itse en todellakaan pue itseäni tönköksi pakkasella vaan väliin pitää jäädä ilmakerroksia eli yhdet villasukat ja iso lämmin kenkä niin ei jäädy laspen varpaat. Villasukka pitää olla paljaassa jalassa ei väliin mitään kireää sukkaa. Sama toimii yläpäässäkin...
Mä en pysty laittamaan villaa ihoa vasten tai alkaa kamala kutina. Töiden puolesta joudun olemaan tuolla pakkasessa, joten en sinne kyllä senkään vuoksi mene jos ei ole pakko. Toisaalta mulla myös varpaat on hetkessä tunnottomat vaikka mitä olisi jalassa.
Mä en pysty sitä ja lapseni ei pysty tekemään tätä... Mitä te ylipäänsä VOITTE tehdä? Mitä jos oisitte lapsinenne syntyneet Siperiaan? Pakkohan sitä on siellä joskus päänsä laittaa ovesta ulos...
samoin meillä pojalla. Yskii keuhkot pihalle jos menee kovalla pakkasella ulos.Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:meillä astma estää ulkoilun noilla pakkasilla, yli -15, tai
Meillä nuoremmalla on astma, mutta hoidettuna kyllä sietää pakkasenkin![]()
no astmaa on aika monen tasoista, että meillä kaksi kappaletta tällähetkellä jostka eivät pysty olemaan ulkona näillä pakkasilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Olimme juuri 45min ulkona (pakkasta -15) ja nyt lapsen kasvoissa verta vuotava rohtuma. Luulin, että olisi tuon ajan kestänyt eikä lapsikaan valittanut ennen kuin verta alkoi tulemaan. Ensi kerralla sitten lyhennämme aikaa 30 minuuttiin, toivotaan, että kestää.
No en kyllä usko! EI noin lyhyessä ajassa noin vähässä pakkasessa voi vielä tulla verta vuotavia haavoja!