Siis mikä hel... tota ukkoa vaivaa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt meni yli...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt meni yli...

Vieras
Mä en nyt enää ymmärrä. Joko minä olen todellakin turhan herkkä tai sit ukko kuvittelee asuvansa äitinsä kanssa...

Kirjoitin tänne viime viikolla siitä että ukko "unohtaa mainita" yhteydenpidostaan naispuoleisten ystäviensä kanssa. Ukko on opiskelemassa tällä hetkellä (vaihtaa alaa). "Unohti" sitten mainita että tänään on taas erikoispäivä opiskelussa ja tulee myöhempään kotiin. Ei siinä mitään vaikka tulee myöhempään mutta se nyt ihmetyttää kun ei ole voinut siitä mainita. Kertoi vasta nyt aamulla asiasta kun aloin ihmetellä miksi lähtee puoli tuntia normaalia aikaisemmin liikkeelle. Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa asioista avoimesti ja jakaa se arki mun kanssa?!? Mä en ymmärrä enää.

Tommosia ne miehet on,ei niiden mielestä ole niin olennaista kaikkia pikkuasioita mainita.Ja onko tuo nyt niin maata mullistava asia kos ei muistanut sanoo et tänään menee myöhempään?Meneekö puolen tunnin takia päivä sekasin...?Ei kannata noin pienistä stressiä ottaa,menee koko päivä pilalle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tommosia ne miehet on,ei niiden mielestä ole niin olennaista kaikkia pikkuasioita mainita.Ja onko tuo nyt niin maata mullistava asia kos ei muistanut sanoo et tänään menee myöhempään?Meneekö puolen tunnin takia päivä sekasin...?Ei kannata noin pienistä stressiä ottaa,menee koko päivä pilalle :)

Ei tästä nyt ihan stressiä saa aikaan. Ihmettelen vain suuresti asiaa. :)

Yhteistyössä