S
Siishäh
Vieras
Sori mutta nauraa hekotan täällä nyt ihan vääränä sille asialle,hehhehheh...Tuli vain mieleen ku tos yhes tuli ilmi että jos kylästä ois vessapaperi loppu niin aina sitä laukusta jokin palanen löytyisi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on kyll ätaskujakin joten ei tarvitse käsilaukkua vessaan raahata. Mutta ostoskanavan steam cleanerin otan kyllä vessaan mukaan, ku nihmisten vessanpesutaidoista ei voi tietää
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on kyll ätaskujakin joten ei tarvitse käsilaukkua vessaan raahata. Mutta ostoskanavan steam cleanerin otan kyllä vessaan mukaan, ku nihmisten vessanpesutaidoista ei voi tietää
mikä laite se on??
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on kyll ätaskujakin joten ei tarvitse käsilaukkua vessaan raahata. Mutta ostoskanavan steam cleanerin otan kyllä vessaan mukaan, ku nihmisten vessanpesutaidoista ei voi tietää
mikä laite se on??
Höyrypesuri
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on kyll ätaskujakin joten ei tarvitse käsilaukkua vessaan raahata. Mutta ostoskanavan steam cleanerin otan kyllä vessaan mukaan, ku nihmisten vessanpesutaidoista ei voi tietää
mikä laite se on??
Höyrypesuri
miten jaksat raahata sellasta mukanas?eiks se oo aika hankalaa...
Eikä siinä vielä kaikki...Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on kyll ätaskujakin joten ei tarvitse käsilaukkua vessaan raahata. Mutta ostoskanavan steam cleanerin otan kyllä vessaan mukaan, ku nihmisten vessanpesutaidoista ei voi tietää
mikä laite se on??
Höyrypesuri
Ostoskanavan ihmevekottimet on maailman parhaita ja erittäin käteviä, kevyitä ja käytännöllisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Eikä siinä vielä kaikki...Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on kyll ätaskujakin joten ei tarvitse käsilaukkua vessaan raahata. Mutta ostoskanavan steam cleanerin otan kyllä vessaan mukaan, ku nihmisten vessanpesutaidoista ei voi tietää
mikä laite se on??
Höyrypesuri
Ostoskanavan ihmevekottimet on maailman parhaita ja erittäin käteviä, kevyitä ja käytännöllisiä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:En ikinä. Harvoin edes kuletan käsilaukkua mukana vierailuilla. Juu ja mulla on tapana tarkistaa paperitilanne, ennenkuin istahdan pöntölle.