Siis mä en jaksa.... ainut ihminen keneltä olisin voinut saada autokyydin hakemaan koiran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraananyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraananyt

Vieras
siis kellä olis ollut aikaa jne, mutta hän ei voi tehdä sitä koska se sotii hänen periaatteita vastaan? Siis löysin apulasta vanhemman koiran, ja hänestä on väärin että siitä luovutaan!

Joskus tuntuu, etten vaan jaksa...

siis millä tavalla sotii periaatteita vastaan? mikä tuo apula homma on? no onpas kummaa... missä päin asut?.. ja eikös se koira ollut jossain porvoossa? jos olet se sama joka eilen kirjoitteli

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
siis millä tavalla sotii periaatteita vastaan? mikä tuo apula homma on? no onpas kummaa... missä päin asut?.. ja eikös se koira ollut jossain porvoossa? jos olet se sama joka eilen kirjoitteli

siis se että joku antaa koiransa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Suostuisiko koirasta luopujat tuomaan koiran sinulla bensakulja vastaan?

En usko että ehtivät, kai sitä kehtais kysyä. Ja tosiaan koira on keskikokoinen. Ja sen matkan keston lisäksi sekin kun on kuitenkin "vieras" koira..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En usko että ehtivät, kai sitä kehtais kysyä. Ja tosiaan koira on keskikokoinen. Ja sen matkan keston lisäksi sekin kun on kuitenkin "vieras" koira..

No luulisi, että voisivat tuoda. :) Minä ainakin veisin koirani vaikka toiselle puolelle suomea jos siellä olisi hyvä koti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No luulisi, että voisivat tuoda. :) Minä ainakin veisin koirani vaikka toiselle puolelle suomea jos siellä olisi hyvä koti. :)

Taitavat tuodakin :) Jee! Perjantaihin sovittiin.
Nyt olen onnellinen samojedin omistaja :)

Yhteistyössä