Siis kuka haluaa tällaiset vaunut!?

  • Viestiketjun aloittaja Yöks
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen ihastunut noihin Takon vaunuihin. Ne on harkinnassa nyt tälle kolmannelle. Mies haluaa Hartanit, jäämme odottamaan kumpiin päädymme.
Ja kun meillä ei täällä ole asfalttia eikä aurauskalustoa niin järeät pyörät on yks ensimmäisistä valintakriteereistä.
 
min
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
kyllä mä voisin ottaa tollaset.voittaa ulkonäössä mennentullen parinsadan euron halpis abc designit,carenat ja muuta vastaavat.

Voisin minäkin ottaa :) noista carena-rattaista sen verran että meillä on carena yhdistelmät ja on kyllä hintaansa nähden hyvät :)
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä olen ihastunut noihin Takon vaunuihin. Ne on harkinnassa nyt tälle kolmannelle. Mies haluaa Hartanit, jäämme odottamaan kumpiin päädymme.
Ja kun meillä ei täällä ole asfalttia eikä aurauskalustoa niin järeät pyörät on yks ensimmäisistä valintakriteereistä.
Terveiset täältä "maalta" =) Meillä on Hartanit ja olen ollut tosi tyytyväinen valintaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
No ei noi lastenvaunut mulle mitkään suuretkaan itseilmaisun tai statuksen vankkurit ole, joten mun mittapuulla noi on jo hemmetin hienotkin.

Ihan sama mulle mitkä kärryt, kunhan ei nyt ihan susirumat ole.
Että näin. Meillä oli käytössä nuo Takot ja ihan normisti on palvelleet ja seuraavalle käyttäjälle lähtivät. Itse en taas tonneja laittais vaunuihin kun vähemmälläkin pääsee. Noi on sitäpaitsi ihan kivaa vaihtelua tohon Emmaljunga junaan mitä mammat tuolla kylillä vetelee :whistle:
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
mikä noissa on vikana :eek: ihan kivan näköset
No ne näyttää kömpelöiltä rohjoilta. Miksi hoitolaukkua pitää roikottaa aisassa? Miten ton kopan saa irti, kun laittaa vaunut autoon? Paljonko runko painaa? Mahtuuko autoon? Ilmakumipyörät ei ole parhaat mahdolliset.

Noista ei ole juuri mitään "teknistä" tietoa saatavilla ja varmaan just siksi, että ne on painaat ja ulkomitoiltaan isot.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Taidat vaan olla kateellinen
No oikeastaan en :) Mulla on just sellaset yli tonnin vaunut, mutta niissä on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja ne kestää takuulla niin kauan kuin pitää. Miksi pitäisi kulkea hangessa? Ei täällä ainakaan mitään lunta edes tule koko talvena. Helsinki kun on rannikolla ja aika etelässä.
joka hemmetin talvi viimeset kolme vuotta on ollut lunta ja ihan kunnolla. Viime talvenakin sain vetää rattaita perässä jäätyneessä sohjossa ku ei työntämällä mennyt mihinkään vaikka oli ns. kunnon pyörät. Et onnea vain lumettomaan talveen, samassa kaupungissa asutaan, et jos yhtään liikut keskustan ulkopuolella saat varautua auraamattomiin katuihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä olen ihastunut noihin Takon vaunuihin. Ne on harkinnassa nyt tälle kolmannelle. Mies haluaa Hartanit, jäämme odottamaan kumpiin päädymme.
Ja kun meillä ei täällä ole asfalttia eikä aurauskalustoa niin järeät pyörät on yks ensimmäisistä valintakriteereistä.
Terveiset täältä "maalta" =) Meillä on Hartanit ja olen ollut tosi tyytyväinen valintaan..
En kuuntele :D Mä haluan Takot! :D
Melkoinen hinnanerohan noilla kahdella eri vaunulla on, saa nähdä kumpi valitaan vai löytyykö vielä joku uus ihastus.
 
Häh
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
mikä noissa on vikana :eek: ihan kivan näköset
No ne näyttää kömpelöiltä rohjoilta. Miksi hoitolaukkua pitää roikottaa aisassa? Miten ton kopan saa irti, kun laittaa vaunut autoon? Paljonko runko painaa? Mahtuuko autoon? Ilmakumipyörät ei ole parhaat mahdolliset.

Noista ei ole juuri mitään "teknistä" tietoa saatavilla ja varmaan just siksi, että ne on painaat ja ulkomitoiltaan isot.
No onhan ne mitat siinä näkyvillä. Upeat vaunut, jotka minäkin hommaan jos lapsia joskus siunaantuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
mikä noissa on vikana :eek: ihan kivan näköset
No ne näyttää kömpelöiltä rohjoilta. Miksi hoitolaukkua pitää roikottaa aisassa? Miten ton kopan saa irti, kun laittaa vaunut autoon? Paljonko runko painaa? Mahtuuko autoon? Ilmakumipyörät ei ole parhaat mahdolliset.

Noista ei ole juuri mitään "teknistä" tietoa saatavilla ja varmaan just siksi, että ne on painaat ja ulkomitoiltaan isot.
Jos vaikka käväisisi liikkeessä katsomassa, niin nuokin asiat selviäisivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
mikä noissa on vikana :eek: ihan kivan näköset
No ne näyttää kömpelöiltä rohjoilta. Miksi hoitolaukkua pitää roikottaa aisassa? Miten ton kopan saa irti, kun laittaa vaunut autoon? Paljonko runko painaa? Mahtuuko autoon? Ilmakumipyörät ei ole parhaat mahdolliset.

Noista ei ole juuri mitään "teknistä" tietoa saatavilla ja varmaan just siksi, että ne on painaat ja ulkomitoiltaan isot.

KAtoitkos itse sitä linkkiä kunnolla? Löytyy kyllä tiedot painosta yms.

Leveys 62cm
Korkeus 108cm
Pituus 106cm
Kokoontaitettuna 62cm(61cm)x41cm(31cm)x88cm(86cm) l x k x p (ilman renkaita)
Selkänojan korkeus 44cm
Istuinosan leveys 37cm
Istuinosan syvyys 25cm
Makuutilan pituus 80cm
Paino varusteltuina vaunuina 19kg
Paino rattaina 16kg
Työntökorkeus 61-106cm
Kantavuus (lapsen maksimipaino) 20kg
 
Onhan nuo isot verrattuna joihinkin malleihin. Mä tahdon Luna-väriset vaunut. Ja noi kromivanteet on musta hienot vaikka eihän niitä täällä kukaan muu nää kuin naapurin kissat mut onpa sitten niillä katseltavaa.
Ainut mikä mua mietityttää on että miten kevätvauva viihtyy pehmeän kantokopan vaunuissa? Onko kokemuksia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
mikä noissa on vikana :eek: ihan kivan näköset
No ne näyttää kömpelöiltä rohjoilta. Miksi hoitolaukkua pitää roikottaa aisassa? Miten ton kopan saa irti, kun laittaa vaunut autoon? Paljonko runko painaa? Mahtuuko autoon? Ilmakumipyörät ei ole parhaat mahdolliset.

Noista ei ole juuri mitään "teknistä" tietoa saatavilla ja varmaan just siksi, että ne on painaat ja ulkomitoiltaan isot.
Mä taas tykkäsin meidän ilmakumipyöristä, maksoin meidän teutonioissa extraa niistä. Vaunujen paino vaunuina ja rattaina on ilmoitettu tuolla sinun linkittämälläsi sivulla, eiköhän ne tiedot riitä? Pehmeän kopan saa irti varmaan samalla lailla kuin muissakin vaunuissa ja varmasti mahtuu myös moneen autoon. Löytyyhän tolta sivulta myöskin mitat....
 
mul on tän tapaset, ja voin sanoa et Suomessa on vaan samantyyppiset vaunut, ei minkäälaista valikoimaa... mustat, harmaat ja joskus punaiset,,, hyi hyi hyi... ja kuinka mukavat noi vaunut on mitkä on kuvassa.. mua ei estä mikään tie, käytiin mettässä pienillä poluilla ja lapsi ei heränny kertakaa.. ei kande haukkuu noita vaunuja, ku ei tiie kuinka mukavat ne on..
Kateellinen AP
 
Alkuperäinen kirjoittaja min:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
kyllä mä voisin ottaa tollaset.voittaa ulkonäössä mennentullen parinsadan euron halpis abc designit,carenat ja muuta vastaavat.

Voisin minäkin ottaa :) noista carena-rattaista sen verran että meillä on carena yhdistelmät ja on kyllä hintaansa nähden hyvät :)
Meillä on carenan rattaat ja käytettynä ostetut carenan tuplat. Ei muuten mitään valittamista. :)
 

Yhteistyössä